Sławomir Weleziński
, dyrektor działu Delphi Product & Service Solutions w Polsce i Ukrainie:
Kierując od kilku miesięcy zespołem zajmującym się rynkiem części zamiennych w naszym regionie, z całą pewnością mogę powiedzieć, że przygotowujemy Delphi do przejścia na kolejny, wyższy poziom pod względem jakości oraz standardów serwisu oferowanego naszym klientom.
Dotyczy to zarówno współpracy z dystrybutorami, jak również zwiększenia aktywności handlowej na poziomie filii oraz warsztatu, gdyż to właśnie tam podejmowane są decyzje o wyborze dostawcy części.
Chcielibyśmy doprowadzić do lepszej synergii naszej oferty produktów, a zwłaszcza wykorzystać potencjał układów hamulcowych, elektroniki oraz diagnostyki w oparciu o bazę klientów, nasze doświadczenie i wypracowane zaufanie.
Piotr Podrażka
, marketing manager Delphi Product & Service Solutions w Polsce, Ukrainie i Rosji:
Przejście na kolejny etap rozwoju oferty Delphi dla rynku części zamiennych zasygnalizowaliśmy podczas niedawnych Targów Inter Cars i chcemy, żeby ten kierunek był coraz bardziej widoczny dla naszych klientów.
W planach mamy rozwój aktywności rynkowej dotyczącej poszczególnych grup produktów, zarówno w zakresie serwisu Diesla, jak i innych części naszej oferty. Nadal chcemy dostarczać rodzimym warsztatom sprawdzone produkty o jakości odpowiadającej wyposażeniu fabrycznemu oraz wartość dodaną w postaci zaplecza technicznego i marketingowego wsparcia.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?