Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Parkowanie bez reszty

(mt) - Express Ilustrowany
Fot. Przedstawiciele firmy produkującej parkomaty prezentują, jak kupuje się bilet parkingowy.
Fot. Przedstawiciele firmy produkującej parkomaty prezentują, jak kupuje się bilet parkingowy.

W siedzibie MPK zaprezentowano parkomat, który w liczbie 209 egzemplarzy może stanąć na łódzkich ulicach.

 

Urządzenie jest produkcji niemiecko-szwajcarskiej. Zachwalano jego odporność na zniszczenie i włamanie - sejf ma ściany kilkucentymetrowej grubości i wielozastawkowy zamek. Parkomat jest przystosowany do zainstalowania kolektora energii słonecznej, jednak łódzkie urządzenia

Fot. Przedstawiciele firmy produkującej parkomaty prezentują, jak kupuje się bilet parkingowy.
Fot. Przedstawiciele firmy produkującej parkomaty prezentują, jak kupuje się bilet parkingowy.

nie byłyby zasilane w ten sposób. Kupujący bilet parkingowy kierowca mógłby odczytywać na wyświetlaczu informacje zarówno w języku polskim, angielskim i niemieckim.

 

Niestety, musi mieć drobne, bo parkomat nie wydaje reszty.

- W przypadku parkomatów ulicznych to w ogóle niemożliwe - tłumaczy Stanisław Mazurczyk, szef PPU Zegpar (w konsorcjum z MPK). - Są to urządzenia zasilane przez akumulator, a nie podłączone do sieci i wydawanie reszty pochłaniałoby zbyt dużo energii.

 

Jeśli Zarząd Dróg i Transportu wybierze ofertę konsorcjum, MPK włoży w przedsięwzięcie 700 tys. zł, czyli 35 proc. kosztów zainstalowania parkomatów.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty