Smarty często wykorzystywane są jako wizytówki różnych firm. Nie inaczej jest w przypadku pięciu aut modelu Forfour z limitowanej wersji powstałej przy współpracy z Hugo Boss.

Przygotowane do udziału w europejskiej kampanii reklamowej Hugo Smarty Forfour bazują na autach wersji Sporstyle. Zmieniono jednak ich wygląd poprzez zastosowanie czarnych paneli karoserii oraz czarno-czerwonej barwy wnętrza. Elementy wyposażenia przestrzeni pasażerskiej ozdobiono logiem Hugo Boss.
Trzy spośród aut mozna oglądać w niemieckich perfumeriach Hugo Boss. Dwa pozostałe znajdują sie we Francji i Hiszpanii. Samochody te staną się nagrodami dla zwycięzców promocji “Urban Drive".
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?