Pachnący Smart

(mp)
Fot. Smart
Fot. Smart
Udostępnij:
Smarty często wykorzystywane są jako wizytówki różnych firm. Podobnie jest z modelem Forfour przygotowanym we współpracy z Hugo Boss.

Smarty często wykorzystywane są jako wizytówki różnych firm. Nie inaczej jest w przypadku pięciu aut modelu Forfour z limitowanej wersji powstałej przy współpracy z Hugo Boss.Fot. Smart

 

Przygotowane do udziału w europejskiej kampanii reklamowej Hugo Smarty Forfour bazują na autach wersji Sporstyle. Zmieniono jednak ich wygląd poprzez zastosowanie czarnych paneli karoserii oraz czarno-czerwonej barwy wnętrza. Elementy wyposażenia przestrzeni pasażerskiej ozdobiono logiem Hugo Boss.

 

Trzy spośród aut mozna oglądać w niemieckich perfumeriach Hugo Boss. Dwa pozostałe znajdują sie we Francji i Hiszpanii. Samochody te staną się nagrodami dla zwycięzców promocji “Urban Drive".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Premier zapowiada wzmożone kontrole

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie