Ostrzejsze przepisy dla aut w UE

(TSz)
Fot. Tomasz Szmandra
Fot. Tomasz Szmandra
Pod wpływem krytyki lobby ekologicznego Bruksela wycofała się z projektu liberalizacji przepisów, które ograniczają limity CO2 dla nowych samochodów.

 

Komitet ds. środowiska Parlamentu Europejskiego zaproponował zwiększenie dopuszczalnej

Fot. Tomasz Szmandra
Fot. Tomasz Szmandra

zawartości gazu w spalinach, wydłużenie okresu na dostosowanie dla producentów oraz niższe kary za niewywiązanie się z zobowiązań.

 

Teraz okres dostosowawczy ma zostać skrócony, a kary podwyższone. Parlament Europejski będzie głosować nad nowelizacją przepisów w październiku.

 

Zgodnie z już przyjętym celem, UE chce ograniczyć emisję CO2 o 20 proc. do 2020 roku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rząd planuje finansową pomoc dla PKP Intercity

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie