Wszystko wskazuje na to, że marka Fiat cieszy się w Polsce niesłabnącą popularnością. Świadczą o tym wyniki sprzedaży.
Fiat Auto Poland podał wyniki kwietniowej sprzedaży aut. W tym okresie salony Fiata w Polsce opuściło 7 520 samochodów osobowych, o 51,2 proc. więcej niż w kwietniu ubiegłego roku.
Równie dobre wyniki Fiat (na zdjęciu model Panda) zanotował w sprzedaży aut dostawczych. W kwietniu sprzedano 641 sztuk, czyli o 55,7 proc. więcej niż w kwietniu zeszłego roku.
Przez cztery miesiące 2004 r. Fiat sprzedał w Polsce łącznie 27 311 samochodów osobowych, co oznacza wzrost o 43 proc. w porównaniu do okresu roku ubiegłego, a także 3 tysiące aut dostawczych (wzrost sprzedaży o 32 proc.).
Wideo
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata