Opona może być źródłem inspiracji

(ip)
Projektanci Goodyeara przygotowali specjalną atrakcję na stoisko firmy na tegorocznych Targach Motoryzacyjnych w Genewie. Efektem ich pracy jest opona odzwierciedlająca wartości marki Goodyear, w tym także informacje zawarte w nowym haśle „Made To Feel Good“.

„Stworzenie opony odzwierciedlającej nowe pozycjonowanie marki Goodyear było wyzwaniem dla naszego zespołu

Fot: Goodyear
Fot: Goodyear

projektowego. Przedsięwzięcie ekscytujące, a to dopiero początek – zapowiedź tego, jak ważną rolę w przyszłości będzie odgrywać wzornictwo Goodyeara w kontekście komunikowania osiągów opon i ich postrzegania” – powiedział Sébastien Fontaine, projektant przemysłowy w biurze projektowym Goodyear Advanced Design Studio.

Projektując oponę w Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu, zespół Goodyear Advanced Design Studio działał w oparciu o nowy plan marketingowy i wytyczne co do pozycjonowania marki.

„Stworzyliśmy oponę odzwierciedlającą wartości firmy, przekazującą emocje. Tożsamość naszej marki zbudowana jest na zapewnianiu konsumentom poczucia bezpieczeństwa i spokoju. Jednocześnie podkreślamy wizualną rolę symbolu uskrzydlonego buta (ang. Wingfoot), będącego elementem składowym logo Goodyeara. To było trudne zadanie, ale rezultat jest naprawdę inspirujący” – powiedział Hugues Despres, dyrektor marki Goodyear w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Fot: Goodyear
Fot: Goodyear

Opona komunikuje szereg wartości Goodyeara, które znajdują odzwierciedlenie w technologiach związanych z bezpieczeństwem:
niskie opory toczenia za sprawą innowacyjnej konstrukcji opony,  większa odporność na aquaplaning dzięki węższemu bieżnikowi, większa efektywność energetyczna dzięki specjalnej budowie bieżnika (zniekształcenie bloków bieżnika jest redukowane),  aerodynamiczna konstrukcja ściany bocznej opony – wszystkie oznaczenia są nadrukowane na gładkiej powierzchni ściany bocznej.

Goodyear odświeża pozycjonowanie marki, rozpoczynając jednocześnie nową kampanię reklamową w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Pozycjonowanie oparte na nowym haśle „Made to Feel Good“ wykracza poza komunikaty na temat bezpieczeństwa oraz zwraca uwagę na ogólną jakość i komfort podróży. Nowa kampania ma za zadanie dać kierowcom poczucie pewności w podróży, a także zachęcić do podróży i pokazać, że wszystko co dobre jeszcze przed nami.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty