Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Nazywa się Manta — Opel Manta. Samochód tak ponadczasowy jak najsłynniejszy tajny agent Jej Królewskiej Mości. Manta wprowadzona na rynek ponad 50 lat temu z czterocylindrowym silnikiem benzynowym dzisiaj znowu jest w szczytowej formie, jako pierwszy elektryczny MOD w historii niemieckiej marki.
Legendarny Opel Manta przechodzi dalszą transformację w bezemisyjnego ElektroMODa z nowoczesnym obliczem. Pod kultową dla Opla czarną maską, czterocylindrową jednostkę benzynową zastąpił mocny silnik elektryczny.
Najnowszy BEV (samochód elektryczny z zasilaniem akumulatorowym) Opla, czyli Mokka‑e, właśnie wyjeżdża na drogi, a marka już ujawnia pierwsze informacje na temat nowego e‑projektu: Opel Manta GSe ElektroMOD nawiązuje do legendarnego Opla Manty z 1970 r., a jednocześnie wpisuje się w coraz popularniejszą wśród fanów motoryzacji i kolekcjonerów modę na „restmody” — czyli przebudowę klasyków, takich jak Manta, z wykorzystaniem nowych rozwiązań technicznych i stylistycznych
Należy do rodzaju Mobula(płaszczki) – Opel Manta, prawdopodobnie najbardziej morski przedstawiciel w długiej linii klasyków Opla. W tym roku coupé z logo płaszczki obchodzi swoje 50. urodziny. Obszar występowania Manty rozciąga się od niemieckiego Bałtyku po amerykańskie wybrzeże Pacyfiku. Główny projektant firmy Opel, George Gallion, w tajnej misji odkrył po raz pierwszy płaszczkę z Rüsselsheim.
Stoi Manta pod uniwersytetem. To najkrótszy dowcip o Mancie. Śmiech zamiera na ustach, gdy spojrzymy, jak rosną ceny dobrze utrzymanych egzemplarzy. Kompletna i oryginalna Manta to rzadkie zwierzę.
W 1970 roku Opel zrewolucjonizował klasę samochodów średniej wielkości. Opel Ascona był prekursorem zapewniających przyjemność z jazdy sportowych limuzyn z krótkimi zwisami i doskonałymi właściwościami jezdnymi. Ascona przyciągała wzrok różnorodnością nadwozi — była dostępna jako sportowe auto dwudrzwiowe, czterodrzwiowa limuzyna oraz pierwsze luksusowe kombi zachęcające do rekreacji w plenerze. Ukoronowaniem sukcesu tej rodziny modeli była Manta. Smukłe coupé dzieliło rozwiązania techniczne z Asconą, dzięki czemu samochód był dostępny dla szerokiej rzeszy klientów. Manta z 1968 roku była już drugim samochodem marzeń, które niemiecka marka wprowadziła na rynek. Zaledwie dwa lata wcześniej zadebiutował Opel GT.