Modyfikacje przeprowadzone przez niemieckiego tunera objęły zarówno jednostkę napędową, jak i stylistykę Insigni OPC. Auto zostało wyposażone w hydraulicznie sterowane zawieszenie firmy G-Ride, które posiada szeroki zakres regulacji wysokości i twardości. O sportowy wizerunek pojazdu dbają także potężne, 20-calowe obręcze z oponami niskoprofilowymi.
Zastosowanie tak dużych kół zostało wymuszone modyfikacjami jednostki napędowej, po których znacząco wzrosła jej moc maksymalna. Nowy układ wydechowy wraz z przeprogramowanym komputerem sterującym pozwoliły na uzyskanie 375 KM i blisko 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
MR Car Design nie podało jednak osiągów tej wyjątkowej Insigni.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?