Opel Insignia Country Tourer. Ile kosztuje?

(mm)
Podobnie jak w przypadku poprzedniej generacji, Insignia jest dostępna także w wersji z napędem na wszystkie koła oraz w off‑roadowej stylizacji, jako nowy Opel Insignia Country Tourer. Fot. Opel
Podobnie jak w przypadku poprzedniej generacji, Insignia jest dostępna także w wersji z napędem na wszystkie koła oraz w off‑roadowej stylizacji, jako nowy Opel Insignia Country Tourer. Fot. Opel
Podobnie jak w przypadku poprzedniej generacji, Insignia jest dostępna także w wersji z napędem na wszystkie koła oraz w off‑roadowej stylizacji, jako nowy Opel Insignia Country Tourer.

20 milimetrów dodatkowego prześwitu oraz napęd na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego, a także nowe pięciowahaczowe tylne zawieszeni. Oto flagowy Opel na terenowo.

Czarne panele ochronne wokół całego nadwozia oraz srebrne osłony przedniej i tylnej części podwozia podkreślają surowy uterenowiony wizerunek tej rynkowej nowości. Klienci poszukujący jeszcze większej indywidualizacji mogą skorzystać z programu Opel Exclusive, przykładowo wybierając swój ulubiony kolor. Oprócz standardowych kolorów w ofercie pojawi się 15 dodatkowych lakierów dostępnych tylko w programie Exclusive. To jednak nie wszystko. Eksperci Opel Exclusive mogą odtworzyć dowolny odcień na podstawie próbki lub zdjęcia dostarczonych przez klienta. Kolejne opcje ekskluzywnej personalizacji to dodatkowe wzory obręczy kół i wersje skórzanej tapicerki.

Przedni pas nowej Insignii Country Tourer prezentuje się jeszcze okazalej niż w przypadku Sports Tourer. Wydatna panoramiczna osłona chłodnicy i wąskie reflektory optycznie poszerzają przód samochodu, a srebrna płyta osłaniająca podwozie obniża sylwetkę i podkreśla jej stabilność. Srebrna osłona podwozia i oprawy końcówek tłumika sprawiają, że nadwozie wydaje się jeszcze niższe i szersze niż w rzeczywistości.

Zobacz także: Testujemy Porsche 718 Cayman

Zobacz także: Nowe Renault Espace

Nowa Insignia Country Tourer została wyposażona w system bezkluczykowego otwierania samochodu i uruchamiania silnika. Ułłatwieniem przy załadunku jest także funkcja otwierania klapy bagażnika ruchem stopy, bez dotykania samochodu. Wystarczy wykonać odpowiedni ruch stopą pod tylnym zderzakiem, żeby klapa bagażnika sama się uniosła. Powtórzenie tego ruchu spowoduje zamknięcie klapy. W celu zwiększenia pojemności bagażnika do 1665 litrów, tj. o dodatkowe 130 litrów w porównaniu z dotychczasowym modelem, nowa Insignia Country Tourer została wyposażona w opcjonalną funkcję składania tylnej kanapy w proporcji 40/20/40. Zestaw tylnych siedzeń można złożyć za naciśnięciem przycisku znajdującego się w bagażniku. Standardowe relingi nie tylko podkreślają charakter samochodu, ale także zwiększają funkcjonalność kombi, którego dach można obciążyć dodatkowymi 100 kilogramami bagażu.

Za najtańszą odmianę samochodu trzeba zapłacić 128 500 zł. Początkowo pojazd ma być oferowany z dwulitrowym silnikiem Diesla o mocy 170 KM z napędem na przednie koła oraz z sześciobiegową przekładnią manualną lub ośmiostopniową przekładnią automatyczną. Zdecydować można się na silnik 1.5 Direct Injection Turbo o mocy 165 KM z sześciobiegową przekładnią manualną lub sześciostopniową przekładnią automatyczną.

Szczegółowy cennik nie jest jeszcze znany. Dla porównania najtańszy Volkswagen Passat Alltrack to model z silnikiem Diesla 2.0 TDI/150 KM i napędem na cztery koła 4Motion. Kosztuje od 152 890 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty