General Motors został oficjalnym amerykańskim producentem samochodów Letnich Igrzysk Olimpijskich w Atenach. Na telewizyjne reklamy firma wyda ok. 60 mln

dolarów.
W ciągu dwóch tygodni trwania Olimpiady siedem sieci telewizyjnych NBC Universal nada ok. 400 reklam GM. Połowa z nich przypadnie na Chevroleta, włączając w to pierwszy, 30-sekundowy spot Corvette rok modelowy 2005. Całkowity czas reklamowy amerykańskiego koncernu na tegorocznych igrzyskach wynosi ponad trzy godziny.
Cała kampania reklamowa kosztować będzie firmę ok. 60 mln dolarów.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?