Olimpijski General Motors

(mp)
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Udostępnij:

General Motors został oficjalnym amerykańskim producentem samochodów Letnich Igrzysk Olimpijskich w Atenach. Na telewizyjne reklamy firma wyda ok. 60 mln

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

dolarów.
 

W ciągu dwóch tygodni trwania Olimpiady siedem sieci telewizyjnych NBC Universal nada ok. 400 reklam GM. Połowa z nich przypadnie na Chevroleta, włączając w to pierwszy, 30-sekundowy spot Corvette rok modelowy 2005. Całkowity czas reklamowy amerykańskiego koncernu na tegorocznych igrzyskach wynosi ponad trzy godziny.

 

Cała kampania reklamowa kosztować będzie firmę ok. 60 mln dolarów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Mega

Mega Zestaw Narzędzi 144Elem. 58144

343,33 zł176,95 zł-48%
miejsce #2

Topex

Topex Zestaw 135 elementów 38D215

245,09 zł141,33 zł-42%
miejsce #3

Bosch

Bosch Zestaw Narzędzi X-line All In One 111 2607017394

380,95 zł245,70 zł-36%
miejsce #4

Fieldmann

Fieldmann Zestaw narzędzi 138 Szt. (FDG 5013-138R)

204,00 zł175,69 zł-14%
Materiały promocyjne partnera

Premier zapowiada wzmożone kontrole

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie