Olimpijski General Motors

(mp)
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

General Motors został oficjalnym amerykańskim producentem samochodów Letnich Igrzysk Olimpijskich w Atenach. Na telewizyjne reklamy firma wyda ok. 60 mln

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

dolarów.
 

W ciągu dwóch tygodni trwania Olimpiady siedem sieci telewizyjnych NBC Universal nada ok. 400 reklam GM. Połowa z nich przypadnie na Chevroleta, włączając w to pierwszy, 30-sekundowy spot Corvette rok modelowy 2005. Całkowity czas reklamowy amerykańskiego koncernu na tegorocznych igrzyskach wynosi ponad trzy godziny.

 

Cała kampania reklamowa kosztować będzie firmę ok. 60 mln dolarów.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie