Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Olimpijski General Motors

(mp)
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

General Motors został oficjalnym amerykańskim producentem samochodów Letnich Igrzysk Olimpijskich w Atenach. Na telewizyjne reklamy firma wyda ok. 60 mln

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

dolarów.
 

W ciągu dwóch tygodni trwania Olimpiady siedem sieci telewizyjnych NBC Universal nada ok. 400 reklam GM. Połowa z nich przypadnie na Chevroleta, włączając w to pierwszy, 30-sekundowy spot Corvette rok modelowy 2005. Całkowity czas reklamowy amerykańskiego koncernu na tegorocznych igrzyskach wynosi ponad trzy godziny.

 

Cała kampania reklamowa kosztować będzie firmę ok. 60 mln dolarów.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty