Podstawową grupę aut offroadowych jedynie z wyglądu tworzyły Dacia Duster 1.5 dCi, Peugeot 3008 2.0 HDI, Skoda Octavia Scout 2.0 TDI oraz Suzuki SX4 AWD 2.0 DdiS.
**CZYTAJ TAKŻE
Podsumowanie II edycji Coval Pucharu Polski Off RoadJubileusz 60-lecia produkcji modeli 4x4 przez Toyotę**
Ich więksi bracia, konkurujący w bardzo popularnym segmencie SUV, również nie poradzą sobie w trudniejszym terenie, za to będzie można nimi z powodzeniem "zaszpanować na mieście". W tej roli doskonale sprawdzi się
luksusowe Audi Q5, które naszym zdaniem jest najbardziej wszechstronną konstrukcją w grupie. Zaraz za nim uplasowały się takie modele, jak VW Tiguan 2.0 TDI, Chevrolet Captiva 2.2 D, Opel Antara 2.2 CDTI Ecotec czy Mitsubishi Outlander 2.2 MIVEC DID. Ciekawie pod względem stylistycznym prezentują się dwie koreańskie propozycje od Hyundaia (ix35 1.7 CRDi) oraz Kii (Sportage 2.0 CRDi). Walcząca w tej klasie Skoda Yeti 2.0 TDI nie ma tyle wdzięku, co jej rywale, za to nieźle radzi sobie na luźnych nawierzchniach.
Nie zabrakło też prawdziwych legend i prekursorów aut z napędem 4x4, czyli Toyoty Land Cruiser 4.0 V6 Dual VVT-i i Toyoty Hilux 3.0 D-4D oraz Jeepów Grand Cherokee 5.7 V8 HEMI i Wrangler 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD. Trudniejsze podjazdy można też śmiało pokonywać w Suzuki Grand Vitara 3d 2.4 VVT.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?