Off Road Test 2011

(red) źródło: Mototarget
Podczas tegorocznego OffroadTestu zorganizowanego przez Motoryzacyjną Agencję Sierpowski do dyspozycji zaproszonych dziennikarzy oddano 17 samochodów.
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget

Podstawową grupę aut offroadowych jedynie z wyglądu tworzyły Dacia Duster 1.5 dCi, Peugeot 3008 2.0 HDI, Skoda Octavia Scout 2.0 TDI oraz Suzuki SX4 AWD 2.0 DdiS.

**CZYTAJ TAKŻE

Podsumowanie II edycji Coval Pucharu Polski Off RoadJubileusz 60-lecia produkcji modeli 4x4 przez Toyotę

**

Ich więksi bracia, konkurujący w bardzo popularnym segmencie SUV, również nie poradzą sobie w trudniejszym terenie, za to będzie można nimi z powodzeniem "zaszpanować na mieście". W tej roli doskonale sprawdzi się

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget

luksusowe Audi Q5, które naszym zdaniem jest najbardziej wszechstronną konstrukcją w grupie. Zaraz za nim uplasowały się takie modele, jak VW Tiguan 2.0 TDI, Chevrolet Captiva 2.2 D, Opel Antara 2.2 CDTI Ecotec czy Mitsubishi Outlander 2.2 MIVEC DID. Ciekawie pod względem stylistycznym prezentują się dwie koreańskie propozycje od Hyundaia (ix35 1.7 CRDi) oraz Kii (Sportage 2.0 CRDi). Walcząca w tej klasie Skoda Yeti 2.0 TDI nie ma tyle wdzięku, co jej rywale, za to nieźle radzi sobie na luźnych nawierzchniach.

Nie zabrakło też prawdziwych legend i prekursorów aut z napędem 4x4, czyli Toyoty Land Cruiser 4.0 V6 Dual VVT-i i Toyoty Hilux 3.0 D-4D oraz Jeepów Grand Cherokee 5.7 V8 HEMI i Wrangler 2.8 DOHC I-4 Turbo CRD. Trudniejsze podjazdy można też śmiało pokonywać w Suzuki Grand Vitara 3d 2.4 VVT.

Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
Fot. Mototarget
od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty