Odświeżony Volkswagen Eos - niecałych pięć litrów na setkę

Bartosz Gubernat
Odświeżony Volkswagen Eos - niecałych pięć litrów na setkę
Odświeżony Volkswagen Eos - niecałych pięć litrów na setkę
Trzy turbodoładowane silniki benzynowe i jeden diesel. Tak przedstawia się gama jednostek napędowych udoskonalonego Volkswagena Eosa.
Odświeżony Volkswagen Eos - niecałych pięć litrów na setkę
Odświeżony Volkswagen Eos - niecałych pięć litrów na setkę

Benzynowe silniki TSI VW Eosa rozwijają moc od 122 do 210 KM. Dwulitrowy TDI to klasyczna, 140 konna jednostka.

W wersji BlueMotion Technology Volkswagen Eos jest wyposażony m.in. w system Start-Stop. Potrafi też odzyskiwać energię z hamowania. Dzięki temu niemieckim inżynierom udało się zredukować zużycie paliwa o 0,7 l do 4,8 l oleju napędowego na 100 km.

zobacz także Jubileuszowy Volkswagen Golf GTI - 235 KM pod maską
Nowością jest zmieniona oferta aluminiowych felg. Seryjnie VW Eos jest wyposażony w obręcze 16-calowe, ale opcjonalnie można wyposażyć go w koła o rozmiar i dwa rozmiary większe.

W tylnej części nadwozia zastosowano nowe, diodowe reflektory i zmodyfikowany zderzak. Seryjnym dodatkiem we wnętrzu jest wykończenie deski rozdzielczej elementami z matowego chromu.

Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty