Astra trzeciej generacji zadebiutowała w marcu 2004 r. Teraz poddano ją restylingowi. Wersja pięciodrzwiowa i kombi otrzymały szerszą chromowaną listwę z logo Opla rozciągającą się na
osłonę chłodnicy. Przerwa maski silnika została optycznie zmniejszona. Inną nowością wyróżniającą Astrę są tylne światła w trójwymiarowym układzie blokowym oraz chromowane obudowy reflektorów, stanowiące alternatywę dla przyciemnianych kloszy zarezerwowanych dla wersji Sport. W przyszłości dostępne będą również reflektory ksenonowe oraz AFL z dynamicznym doświetlaniem zakrętów. Astra GTC wyposażona jest obecnie w osłonę chłodnicy w kształcie plastra miodu.
Wnętrze pojazdu ma dodatkowe chromowane obwódki przełączników klimatyzacji i radia oraz nowe wykończenie panelu instrumentów i drzwi.
Gama silników została poszerzona o dwie jednostki benzynowe 1,6 l rozwijające moce 115 i 180 KM (zastępuje jednostkę 2,0 l/170 KM) oraz dwa turbodoładowane diesle 1,7 l o mocach 110 i 125 KM. Silniki wysokoprężne będą dostępne od wiosny i zastąpią jednostki 1.9 CDTI o mocach 100 KM i 120 KM.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?