O Mercedesie podobnie często marzą mężczyźni jak i kobiety, przy czym zazwyczaj są to osoby w wieku 40-49 lat oraz mieszkańcy wsi. BMW częściej wskazywali mężczyźni, osoby młode (w wieku 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tys. mieszkańców - komentuje wyniki badania Justyna Sawicka z TNS OBOP. - Volkswagen to marka "dla wszystkich", chociaż najmniejszą popularnością cieszy się ona wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat - dodaje Justyna Sawicka.
Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że nawet wtedy, kiedy nie bierzemy pod uwagę cen, prawie 13 proc. osób w ogóle nie chce mieć samochodu. Takie stanowisko zajmują częściej kobiety, osoby powyżej 60 roku życia oraz renciści.
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?