Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Odjechać Merolem…

(mich)
Fot. Mercedes-Benz
Fot. Mercedes-Benz
Mercedes to samochód, który chciałby mieć co dziesiąty Polak, jeśli tylko nie musiałby brać pod uwagę jego ceny. Następnymi w kolejności "wymarzonymi" autami są BMW i Volkswagen (po 9 proc.) oraz Volvo i Toyota (po 7 proc). Jednocześnie, aż 13 proc. badanych w ogóle nie chce mieć auta - wynika z ankiety TNS OBOP.
Fot. Mercedes-Benz
Fot. Mercedes-Benz

 

O Mercedesie podobnie często marzą mężczyźni jak i kobiety, przy czym zazwyczaj są to osoby w wieku 40-49 lat oraz mieszkańcy wsi. BMW częściej wskazywali mężczyźni, osoby młode (w wieku 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tys. mieszkańców - komentuje wyniki badania Justyna Sawicka z TNS OBOP. - Volkswagen to marka "dla wszystkich", chociaż najmniejszą popularnością cieszy się ona wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat - dodaje Justyna Sawicka.

 

Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że nawet wtedy, kiedy nie bierzemy pod uwagę cen, prawie 13 proc. osób w ogóle nie chce mieć samochodu. Takie stanowisko zajmują częściej kobiety, osoby powyżej 60 roku życia oraz renciści.

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty