
O Mercedesie podobnie często marzą mężczyźni jak i kobiety, przy czym zazwyczaj są to osoby w wieku 40-49 lat oraz mieszkańcy wsi. BMW częściej wskazywali mężczyźni, osoby młode (w wieku 15-29 lat), a także pochodzące z miast do 100 tys. mieszkańców - komentuje wyniki badania Justyna Sawicka z TNS OBOP. - Volkswagen to marka "dla wszystkich", chociaż najmniejszą popularnością cieszy się ona wśród najmłodszych respondentów, obejmujących grupę wiekową 15-19 lat - dodaje Justyna Sawicka.
Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że nawet wtedy, kiedy nie bierzemy pod uwagę cen, prawie 13 proc. osób w ogóle nie chce mieć samochodu. Takie stanowisko zajmują częściej kobiety, osoby powyżej 60 roku życia oraz renciści.

Remont drogi, chodnika i ścieżki rowerowej w Chorzelowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?