Od szalika do ręcznika

(mp)
Prestiż marki można utrwalać na różne sposoby. Jednym z nich są przeróżne, często dość wymyślne gadżety.
Prestiż marki można utrwalać w różny sposób. Kierowca w czapce z napisem Alfa Romeo trzymający w ręku parasol ozdobiony logo marki i zmierzający pewnym krokiem do samochodu Alfa Romeo wygląda na dumnego posiadacza auta. Tego właśnie auta.
Fot. Mini
Fot. Mini

 

Fani marki mogą zaopatrzyć się w przeróżne, często dość wymyślne gadżety. U dilerów lub nawet w specjalnych sklepach można kupić oprawiane w skórę kalendarze, nesesery, wieczne pióra czy zegarki. Wszystko z nazwą marki. Im jest ona bardziej zacna i znana, tym logo mniejsze, bo nie ma potrzeby się nim afiszować. Marki młode lub z kompleksami na swoich gadżetach umieszczają duże logo, by było ono widoczne.

 

Fot. BMW
Fot. BMW

Łatwiejsze zadanie w przygotowaniu gadżetów mają producenci aut kultowych, których w zasadzie reklamować nie trzeba. Jest tak w przypadku Mini. W ramach przygotowanej przez firmę kolekcji można nabyć spodnie, swetry, torby i torebki, okulary przeciwsłoneczne, zegarki, zabawki dla dzieci a nawet szaliki i ręczniki. Na wielu z nich widnieje liczba 37. To numer, z jakim startował samochód Mini podczas Rajdu Monte Carlo w roku 1964.

 

Fot. Mini
Fot. Mini

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia doskonałym prezentem dla kobiety może być wsuwka do włosów z kolekcji Mini. Oczywiście pod warunkiem, że pani jest miłośniczką samochodów tej marki. Wsuwka kosztuje bowiem 59 euro. Jeżeli dziecko bawi się plastikowym bumerangiem z napisem Mini, to w przyszłości być może kupi też ten samochód. Taka indoktrynacja kosztuje rodziców 49 euro.

 

Gdyby podsumować cenę wszystkich artykułów z kolekcji mogłoby się okazać, że jest ona równa cenie nowego Mini. Wygląda na to, że na gadżetach tez można nieźle zarobić.

od 12 lat
Wideo

Aktywiści znaleźli sposób na pozbycie się samochodów w miastach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty