Współpracujemy z dziennikiem "Polska Times" oraz dziennikami regionalnymi Grupy Wydawniczej Polska Press: Dziennikiem Zachodnim, Dziennikiem Polskim, Gazetą Krakowską, Gazetą Wrocławską, Dziennikiem Łódzkim, Expressem Ilustrowanym, Dziennikiem Bałtyckim, Głosem Wielkopolskim, Kurierem Lubelskim, Gazetą Lubuską, Gazetą Pomorską, Nowinami, Echem Dnia, Gazetą Współczesną, Kurierem Porannym oraz z magazynami MOTO SALON i MOTO SALON CLASSIC.
Serwis jest prowadzony przez osoby, które od wielu lat są związane z motoryzacją.
Redaktorem naczelnym serwisu jest Aureliusz Mikos.
Zapraszamy na nasze strony!
Aureliusz Mikos
Aureliusz Mikos - od wielu lat związany z motoryzacją. W roku 1978 zdaje egzamin na prawo jazdy i nabywa uprawnienia do jazdy samochodami (wówczas w wieku 16 lat można było jeździć tylko za zgodą rodziców). Pierwszy samochód – Fiat 126p. W latach 1993-2003 redaktor naczelny tygodnika „Moto Express”, w latach 1993-2003 współpracuje z Magazynem Auto (TVP2) – twórcą programu był Włodzimierz Piekarski, prowadzącymi Antoni Mielniczuk i Jerzy Iwaszkiewicz. Specjalizacja – rynek motoryzacyjny. W latach 1996-2003 współpracuje z magazynem „Wrzuć Trójkę” (PR 3) – autorką i prowadzącą była Magdalena Nurkiewicz. W latach 2003-2010 także redaktor naczelny tygodnika „Auto Giełda Wielkopolska”, magazynów „Super Warsztat” i „Rynek Motoryzacyjny”.
Obecnie redaktor naczelny magazynów „MotoSalon”, „MotoSalon Classic” oraz serwisu motoryzacyjnego „Motofakty.pl”. Ulubione kierunki na wakacje – Półwysep Helski i Bieszczady.
Michał Kij
Inaczej niż większość dzieci rósł w przekonaniu, że przyniósł go Star 200, a nie bocian. Gdy ku uciesze rodziców, przestał wreszcie rysować samochody, zaczął o nich pisać. Zajmuje się tym do dziś, zaniedbując życie rodzinne, teatr i gry zespołowe.
Zamiłowaniem do starych krążowników szos maskuje pociąg do wszystkiego, co ma koła. Nieruchomą Isettę rozpoznaje z trzystu metrów. Motto: „nie ma złych samochodów, niektóre trzeba tylko kochać bardziej”.
Bogusław Korzeniowski
Jestem absolwentem Politechniki Krakowskiej wydziału samochodowego z roku 1993, który miał okazję uczestniczyć w budowaniu „kultury motoryzacyjnej” w III RP.
Na początku byłem zaangażowany w tworzenie gazety ogłoszeniowej Auto Bit i pierwszego polskiego miesięcznika Auto Moto Puls. Kolejne projekty w Onet.pl, Wp.pl, magazynach Motor, Focus, czy Turbo Test sprawiły, że z UE dostałem propozycję stworzenia skryptu dla nauczycieli zawodów motoryzacyjnych na temat zmian w motoryzacji. Wtedy też, wspólnie z wydawnictwem Nowa Era, przeprowadzono szkolenia dla kilkuset nauczycieli z całej Polski.
Jednocześnie od tego czasu wiele firm samochodowych udostępnia fabryk[ i centra badawcze, dzięki czemu mam okazję poznać najnowsze technologie. Docenieniem było też zaproszenie do udziału w ekspedycji Paryż-Pekin Mercedesem klasy E jako jedynego Polaka jadącego od Kazachstanu do Środkowych Chin.
Dariusz Kowalczuk
"Wujek dobra (po)rada", który chciałby usprawnić i doposażyć w jakiś bajer każdy samochód. Niestety, producenci robią obecnie wiele, by auta były wyposażone we wszystko to, co kierowca może sobie wymyślić i potrzebować.
Miłośnik youngtimerów, posiadacz Skody 120L z małym przebiegiem na którą nie ma wystarczająco dużo czasu, by wymienić w niej skorodowany próg... Ale pewnie kiedyś...
Mariusz Michalak
Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Z Polska Press Grupą związany od 2008 roku. Początkowo jako dziennikarz serwisu Wiadomości24.pl, a od 2013 roku jako redaktor i wydawca serwisu Motofakty.pl
Przygotowuję i redaguję także materiały do „MotoSalonu" i „MotoSalonu Classic” oraz współpracuję z regionalnymi oddziałami wydawnictwa w całej Polsce pracując nad dodatkiem motoryzacyjnym „Gratka Motoryzacja". W swoich materiałach zajmuje się zarówno poradami dla zmotoryzowanych, premierami nowych aut, ciekawostkami, ale najchętniej w przystępny sposób staram się wyjaśnić czytelnikom zawiłości prawne związane z kodeksem drogowym i zmianami w prawie.
W wolnych chwilach nałogowo czytam książki - od kryminałów po fantasy. Lubię podróże i piesze wędrówki po górach.
Ryszard M. Perczak
Pierwsze teksty na temat samochodów napisałem w roku 1984. Przez wiele lat publikowałem na łamach prasy łódzkiej - Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego - materiały na temat szeroko rozumianej motoryzacji. Od ponad 25 lat w TVP Łódź prowadzę także magazyn motoryzacyjny, który od roku 2003 nazywa się Autofan.
W swojej pracy dziennikarskiej zajmuję się praktycznie wszystkim co jest z motoryzacją związane, od nowości, przez porady i motosport po tematykę pojazdów zabytkowych.
Kamil Rogala
Motoryzacja to moja pasja. Być może brzmi to banalnie, ale od zawsze interesowałem się wszystkim, co ma silnik i cztery koła i dążyłem do tego, aby moja praca w jak największym stopniu związana była z samochodami. Padło na dziennikarstwo motoryzacyjne i mimo wielu „zastępczych” pasji, to właśnie świat motoryzacji jest tym, w czym czuję się najlepiej. Myślę, że mam bardzo uniwersalne podejście do tematu, gdyż w każdym aucie jestem w stanie znaleźć coś pozytywnego, ale i nie boję się wyszukiwać istotnych przywar. Bez znaczenia, czy jest to budżetowe auto miejskie, czy też topowy model o imponujących parametrach – każdy ma swoje zalety i wady.