Nowy samochód oferowany będzie w dwóch wersjach silnikowych: potężnej
4,4 i benzynowej oraz 3 l typu turbodiesel. Jak przystało na prawdziwy
samochód terenowy, Range Rover napędzany jest na cztery koła. Napęd
można także regulować, żeby samochód był napędzany tylko na przednią lub
tylną oś.
Range Rover należy do jednego z najbardziej konserwatywnych samochodów
w historii motoryzacji. W ciągu 31 lat produkcji modelu, tylko trzykrotnie
go zmieniano.
Szefowie Forda wierzą, że najnowsza ewolucja Range Rovera, stanie się
czołowym samochodem wśród terenówek i na pewno znajdzie wielu klientów.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?