Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowy Peugeot 508 już w Polsce. Ceny od 81000 zł

(DKO)
Peugeot 508 po liftingu, fot. PSA
Peugeot 508 po liftingu, fot. PSA
Produkowany od czterech lat francuski samochód klasy średniej doczekał się modernizacji. Do wyboru są nowe silniki. Auto właśnie trafiło do polskich salonów.
Peugeot 508 po liftingu, fot. PSA
Peugeot 508 po liftingu, fot. PSA

Patrząc na Peugeota 508 po liftingu, zwracamy uwagę przede wszystkim na zmieniony przód z mniejszą osłoną chłodnicy i większymi reflektorami, zachodzącymi na boki. W kabinie, na konsoli środkowej, pojawił się nowy siedmiocalowy ekran dotykowy, a na listę wyposażenia trafiły m.in. wyświetlacz przezierny, czujniki martwego pola i kamera cofania. Peugeota 508 można też zamówić z reflektorami przednimi w technologii FullLED (światła do jazdy dziennej, mijania, drogowe, przeciwmgielne i kierunkowskazy).

Zawieszenie Peugeota 508 to nadal kolumny MacPhersona (w mocniejszych wersjach podwójne wahacze) z przodu i układ wielowahaczowy z tyłu. Pod maskę trafi nowy silnik 1.6 THP o mocy 165 KM, który zastąpi starszą wersję tego motoru. Pojawi się też dwie nowe odmiany wysokoprężnej jednostki 2.0 HDi o mocy 140 i 180 KM.

Peugeot 508 SW po liftingu, fot. PSA
Peugeot 508 SW po liftingu, fot. PSA

Peugeot 508 jest na razie dostępny jako sedan i kombi, nazywane SW. Hybryda z napędem wszystkie koła - 508 RXH - też przeszła modernizację, ale nie ma jej jeszcze w polskiej ofercie.

Ceny zmodernizowanego Peugeota 508 startują od 81000 zł. Tyle kosztuje sedan z wolnossącym benzynowym silnikiem 1.6 VTi 120 KM i podstawowym pakietem wyposażenia Access. W jego skład wchodzi m.in. układ stabilizacji toru jazdy ESB, kontrola trakcji, system wspomagający ruszanie na wzniesieniu, komplet poduszek i kurtyn powietrznych, centralny zamek, elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja manualna czy radio z sześcioma głośnikami.

Samochody z silnikami wysokoprężnymi i wszystkie kombi (silnik 1.6 VTi z tym nadwoziem nie występuje) są oferowane z pakietem wyposażenia Active. W jego skład wchodzą m.in. tylne czujniki parkowania, tempomat, składane elektrycznie lusterka boczne, dwustrefowa klimatyzacja, dotykowy ekran, system Bluetooth czy szesnastocalowe felgi aluminiowe.

Ceny kombi startują od 100000 zł za auto z silnikiem 1.6 THP 165 KM i 108200 zł za samochód z jednostką wysokoprężną 2.0 HDi 140 KM. Sedan z tym silnikiem kosztuje 104400 zł.

Peugeot 508 sedan - ceny i wersje silnikowe

silnikskrzynia biegówAccessActiveAllureGT
1.6 VTi 120 KMzautomatyzowana 6 biegów81000 zł---
1.6 e-THP 165 KMmanualna 6 biegów-96200 zł105500 zł-
1.6 e-THP 165 KMautomatyczna 6 biegów-102200 zł111500 zł-
1.6 e-HDi 115 KMmanualna 6 biegów-99700 zł--
2.0 HDi 140 KMmanualna 6 biegów-104400 zł113700 zł-
2.0 HDi 160 KMmanualna 6 biegów-107400 zł116700 zł-
2.0 HDi 160 KMautomatyczna 6 biegów-113400 zł122700 zł-
2.0 BlueHDI 180 KMautomatyczna 6 biegów---143900 zł

 Peugeot 508 SW - ceny i wersje silnikowe

silnikskrzynia biegówActiveAllureGT
1.6 e-THP 165 KMmanualna 6 biegów100000 zł110500 zł-
1.6 e-THP 165 KMautomatyczna 6 biegów106000 zł116500 zł-
1.6 e-HDi 115 KMmanualna 6 biegów103500 zł--
2.0 HDi 140 KMmanualna 6 biegów108200 zł118700 zł-
2.0 HDi 160 KMmanualna 6 biegów111200 zł121700 zł-
2.0 HDi 160 KMautomatyczna 6 biegów117200 zł127700 zł-
2.0 BlueHDI 180 KMautomatyczna 6 biegów--148900 zł
od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty