Stylistyka Mitsubishi Attrage w idealny sposób podkreśla najistotniejsze cechy globalnego, kompaktowego sedana nowej
generacji dzięki: krótkiej przedniej części nadwozia, która zapewnia doskonałą widoczność do przodu, zwinności przy manewrowaniu i najmniejszy w klasie promień zawracania - 4.8 metra, płynnym proporcjom bocznej części nadwozia, które nadają mu opływowy kształt i pozwalają stworzyć jedną z najbardziej przestronnych kabin pasażerskich w klasie oraz dynamicznej linii bocznej, która wznosi się w kierunku tylnej części nadwozia.
Mitsubishi Attrage będzie wyróżniać się wydajnością paliwową na poziomie 22 km/litr, co stanowi jeden z lepszych rezultatów w tej klasie. Tak niskie zużycie paliwa osiągnięto dzięki bezkompromisowej redukcji wagi oraz lekkiej konstrukcji nadwozia typu RISE (Reinforced Impact Safety Evolution) - to rozwiązanie najlżejsze w klasie ze względu na zastosowanie stali o wysokiej odporności na rozciąganie. Dodatkowo pod maską znajduje się lekki i kompaktowy silnik o pojemności 1.2 litra MIVEC, z systemem zmiennych faz rozrządu, który współpracuje z przekładnią CVT z układem kinematycznych kół zębatych lub 5-biegowej skrzyni manualnej. Własnościom aerodynamicznym umożliwiły uzyskanie współczynnika oporu powietrza CD na poziomie 0.29 – to wartość najlepsza w klasie
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?