
Nowa Corvette Stingray zostanie wyposażona i zmodyfikowana z uwzględnieniem wymagań klientów z Europy. Standardem będzie pakiet Z51 Performance, który obejmuje:
- rozbudowany pakiet aero, który poprawia stabilność podczas jazdy z dużą prędkością;
- elektroniczny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu;
- specjalne amortyzatory, sprężyny i stabilizatory;
- specjalnie dobrane sportowe przełożenia skrzyni biegów;
- systemem smarowania z suchą miską olejową, system chłodzenia mechanizmu różnicowego oraz przekładni;
- większe koła i opony z przodu (19x8,5 cala) i z tyłu (20x10 cali);
- większe tarcz hamulcowe z przodu (345 mm) i z tyłu (338 mm).
W pakiecie Z51 Performance znajdzie się również system magnetycznej kontroli toru jazdy Magnetic Ride Control dostosowany do europejskich warunków drogowych, a także układ Performance Traction Management i sportowy układ wydechowy.
Kliknij, aby przejść do galerii zdjęć Chevroleta Corvette Stingray
Pod maską Chevroleta Corvette Stingray pracuje silnik V8 LT1 o pojemności 6,2 l współpracujący z siedmiobiegową przekładnią manualną wyposażoną w technologię aktywnego dostosowywania obrotów. Chevrolet Corvette Stingray 2014 wyposażony w sportowy układ wydechowy rozwija 460 KM (343 kW) mocy przy 6000 obr./min oraz 630 Nm (465 lb-ft) maksymalnego momentu obrotowego przy 4600 obr./min. Jest to więc najmocniejszy standardowy Chevrolet Corvette w historii, przyspieszający od 0 do 96 km/h w czasie poniżej czterech sekund. Charakteryzuje się również niższym zużyciem paliwa niż poprzednik.
(DKO)
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?