Nowe silniki w ofercie Volvo V40

(pp)
Fot. Volvo
Fot. Volvo
Choć od rynkowego debiutu modelu V40 nie minął jeszcze rok, szwedzki producent wprowadził w tym aucie pierwsze zmiany. Dotyczą one wyłącznie jednostek napędowych.
Fot. Volvo
Fot. Volvo

Największą nowością jest zwiększenie wydajności wersji D2. Według szwedzkiego producenta, 1.6-litrowa jednostka wysokoprężna zadowala się teraz zaledwie 3,4 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 88 g CO2/km. To obecnie najbardziej ekonomiczny model Volvo. W ofercie pojawiła się także nowa przekładnia automatyczna. W połączeniu z tą skrzynią, wersja D2 zużywa 3,9 l/100 km.

Szwedzi przedstawili także całkowicie nową wersję modelu V40 - T2. Sercem układu napędowego tej odmiany będzie 1.6-litrowy motor z turbosprężarką, generujący 120 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Średnie zużycie paliwa ma wynosić 5,3 l/100 km, przy emisji CO2 124 g/km.

Ceny tych wersji nie są jeszcze znane. Zmodyfikowane V40 D2 i T2 pojawią się na rynku w połowie 2013 roku.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie