Nowe silniki w ofercie Volvo V40

(pp)
Fot. Volvo
Fot. Volvo
Choć od rynkowego debiutu modelu V40 nie minął jeszcze rok, szwedzki producent wprowadził w tym aucie pierwsze zmiany. Dotyczą one wyłącznie jednostek napędowych.
Fot. Volvo
Fot. Volvo

Największą nowością jest zwiększenie wydajności wersji D2. Według szwedzkiego producenta, 1.6-litrowa jednostka wysokoprężna zadowala się teraz zaledwie 3,4 l oleju napędowego na 100 km, emitując przy tym 88 g CO2/km. To obecnie najbardziej ekonomiczny model Volvo. W ofercie pojawiła się także nowa przekładnia automatyczna. W połączeniu z tą skrzynią, wersja D2 zużywa 3,9 l/100 km.

Szwedzi przedstawili także całkowicie nową wersję modelu V40 - T2. Sercem układu napędowego tej odmiany będzie 1.6-litrowy motor z turbosprężarką, generujący 120 KM i 240 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Średnie zużycie paliwa ma wynosić 5,3 l/100 km, przy emisji CO2 124 g/km.

Ceny tych wersji nie są jeszcze znane. Zmodyfikowane V40 D2 i T2 pojawią się na rynku w połowie 2013 roku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polacy ocenili rząd Tuska. Zaskakujące wyniki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty