
Marka Maserati, która w 1997 r. w ramach koncernu Fiat Auto została połączona z Ferrari zostanie włączona bezpośrednio do Fiata Auto i nawiąże ścisłą współpracę z Alfą Romeo w dziedzinie technologii i marketingu. Zdaniem Luki di Montezemolo pozwoli to na wzmocnienie pozycji marek na rynku. Ma on zapewne na myśli Alfę Romeo, która w zeszłym roku zanotowała spadek sprzedaży samochodów na rynku europejskim o 3,7 proc. w porównaniu z 2003 r. Popyt na samochody Maserati i Ferrari był tymczasem o 21 proc. wyższy niż rok wcześniej.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?