Oba pojazdy będą dzieliły zupełnie nową płytę podłogową o nazwie Edison. Oznacza to, że zarówno małe Renault, jak i Smart, będą posiadały napęd na tylną oś. W przypadku francuskiego auta będzie to całkowita nowość. Dotychczas, model Twingo był klasycznym, przednionapędowym pojazdem.
Umieszczony w tylnej części nadwozia silnik będzie posiadał 0.9-litra pojemności. Najprawdopodobniej będzie to najmniejsza jednostka z rodziny TCe o mocy ok. 90 KM. Co ciekawe, Francuzi planują poszerzenie oferty o model sygnowany logo Renault Sport. Pojazd ten miałby rywalizować m.in. z Abarthem 500.
Premiera nowego Twingo oraz Smarta ForTwo spodziewana jest w drugiej połowie 2013 roku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?