Jako powód podano chęć promowania i rozwoju firmy dzięki produkcji bardziej popularnych w Europie opon m.in. Sava.
- Zmiana przyniesie wymierne korzyści wszystkim zainteresowanym. Po pierwsze poszerzymy paletę rozmiarową opon dostawczych. Po drugie, na przykład marka Sava w tym segmencie opon jest lepiej rozpoznawalna w Europie niż marka Dębica. W efekcie większa będzie dostępność naszych opon poza granicami Polski, co dla kierowców samochodów dostawczych ma niemałe znaczenie - powiedział Jacek Pryczek, Dyrektor Sprzedaży Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Od 1995 r. inwestorem strategicznym w spółce Dębica jest amerykański koncern The Goodyear Tire & Rubber Company. Dębica sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach m.in. Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA i Brazylii.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?