W porównaniu z poprzednikiem A4 Avant jest dłuższe o 12 cm. Bagażnik ma pojemność 490 l i można ją zwiększyć do 1430 l po złożeniu tylnej kanapy dzielonej w stosunku 60/40.
W opcji znajdzie się otwór do przestrzeni bagażowej pozwalający na przewożenie nart lub deski snowbordowej. Bagażnik ma podwójną podłogę. W powstałym dzięki takiemu rozwiązaniu dolnemu schowkowi można przewozić drobniejsze przedmioty. Za dopłatą oferowane będą elektromechaniczny
napęd tylnej klapy oraz zestaw do mocowania bagażu.
Przewidziano także możliwość kupienia wersji z elektronicznym systemem pozwalającym na dostosowanie ustawień samochodu do warunków drogowych i styku jazdy. Umożliwia on zmianę
charakterystyki pracy elementów tłumiących (amortyzatorów i sprężyn), układu kierowniczego i pedału gazu.
Do wyboru są trzy tryby: standardowy, komfortowy i sportowy. W tym ostatnim zawieszenie obniża się o 20 mm, aby samochód lepiej trzymał się drogi przy większych prędkościach, przepustnica reaguje szybciej na wciśnięcie pedału gazu, a
skrzynia biegów pozwala wchodzić na wyższe obroty na poszczególnych przełożeniach.
Do napędu A4 Avant przewidziano dwa silniki benzynowe: turbodoładowany 1,8 l o mocy 160 KM i wolnossący V6 3,2
l/265 KM (najmocniejsza jednostka, jaka kiedykolwiek pracowała pod maską tego modelu). Samochód dostępny będzie także z dieslami 2,0 l/143 lub 170 KM i 3,0 l/240 KM.
Wersja 3.2 będzie standardowo wyposażona w napęd na obie osie (quattro). W normalnych warunkach drogowych, na suchej nawierzchni, moment obrotowy jest przekazywany w stosunku 40:60 na przednie i tylne koła. Jeśli system wykryje poślizg, moment zostanie inaczej rozdzielony, aby zapobiec utracie przyczepności.
Transport ogromnego generatora ulicami Grudziądza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?