Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowa opona Goodyeara

Tomasz Szmandra
Fot. Goodyear: Szerokie, solidne bloki bieżnika po stronie zewnętrznej dają maksymalne trzymanie w zakrętach.
Fot. Goodyear: Szerokie, solidne bloki bieżnika po stronie zewnętrznej dają maksymalne trzymanie w zakrętach.
Podczas konferencji w Warszawie Goodyear przedstawił najnowszą oponę Eagle F1 Asymmetric, adresowaną do użytkowników samochodów o większej mocy.

Podczas konferencji prasowej w Warszawie Goodyear przedstawił najnowszą oponę Eagle F1 Asymmetric, adresowaną do użytkowników samochodów o większej mocy.

 

“Nie chodzi nam tylko o właścicieli aut sportowych, ponieważ w Polsce coraz częściej spotyka się

Fot. Goodyear: Szerokie, solidne bloki bieżnika po stronie zewnętrznej dają maksymalne trzymanie w zakrętach.
Fot. Goodyear: Szerokie, solidne bloki bieżnika po stronie zewnętrznej dają maksymalne trzymanie w zakrętach.

popularne samochody wyższych klas, których moc i właściwości jezdne wymagają użycia odpowiedniego ogumienia" - tłumaczy Leszek Szafran, dyrektor handlowy Grupy Goodyear w Polsce.

 

Opona Eagle F1 Asymmetric należy do segmentu Ultra High Performance, w której wykorzystano innowacyjną technologię “Active Cornergrip". Zastosowane po raz pierwszy w jej konstrukcji dodatkowe wzmocnienie aramidowe, po wewnętrznej stronie, optymalizuje zachowanie opony na

Fot. Goodyear: Środkowe żebro bieżnika zapewnia większą stabilność przy dużych prędkościach.
Fot. Goodyear: Środkowe żebro bieżnika zapewnia większą stabilność przy dużych prędkościach.

zakrętach.

 

Skład mieszanki bieżnika - wzorowany na oponach wyścigowych - zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. 

 

“Dwa lata temu Goodyear postanowił stworzyć oponę dla prędkości sięgających 300 km/h, która wyznaczy nowe standardy, jeśli chodzi o zachowanie w zakrętach zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni. Kierowcy oczekują od opon bezpieczeństwa, komfortu oraz wysokich osiągów. Chcą, żeby ich samochody trzymały się drogi jak samochody wyścigowe. Nowa opona Eagle F1 Asymmetric spełnia te wysokie

Fot. Goodyear: Głębokie rowki w centrum bieżnika skutecznie odprowadzają wodę, a kanały po jego wewnętrznej stronie dodatkowo usuwają wodę spod strefy
Fot. Goodyear: Głębokie rowki w centrum bieżnika skutecznie odprowadzają wodę, a kanały po jego wewnętrznej stronie dodatkowo usuwają wodę spod strefy kontaktu z nawierzchnią.

  wymagania" - zapewnia Dominika Kraśko, dyrektor marketingu firmy.

 

Nowa Eagle F1 Asymmetric jest następczynią obsypanej nagrodami opony Goodyeara Eagle F1 GS-D3, potocznie zwanej “F-jedynką".

 

Goodyear należy do największych producentów opon na świecie.  Swoją centralę posiada w Akron, w amerykańskim stanie Ohio. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 90 zakładach w 28 krajach. Jest obecna na rynkach większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 80.000 pracowników. W Polsce sprzedaje opony takich marek jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

 

 

Rozmiary  

Opona dostępna jest w 24 rozmiarach, od 17 do 21 cali.

235/50R18 XL 101 Y

215/45R17 XL 91 Y

225/45R17 XL 94 Y

235/45R17 XL 97 Y

245/45R18 XL 100 Y

255/45R18 XL 103 Y

235/40R17 90 Y

245/40R17 XL 95 Y

225/40R18 XL 92 Y

235/40R18 XL 95 Y

245/40R18 XL 97 Y

265/40R18 XL 101 Y

225/35R18 XL 87 Y

245/35R18 XL 92 Y

255/35R18 XL 94 Y

265/35R18 XL 97 Y

225/35R19 XL 88 Y

235/35R19 XL 91 Y

245/35R19 XL 93 Y

255/30R19 XL 91 Y

275/30R19 XL 96 Y

245/30R20 XL 90 Y

255/30R20 XL 92 Y

285/25R20 XL 93 Y

 

od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty