Nissan LEAF 30 kWh. Cena od 147 500 zł

(mm/ip)
W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki deszczu i zmierzchu, elektrycznie składane lusterka, zdalne uruchamianie chłodzenia i ogrzewania wnętrza, 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz nowy, stworzony specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych multimedialny system NissanConnect EV / Fot. Nissan
W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki deszczu i zmierzchu, elektrycznie składane lusterka, zdalne uruchamianie chłodzenia i ogrzewania wnętrza, 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz nowy, stworzony specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych multimedialny system NissanConnect EV / Fot. Nissan
Nissan wprowadził do oferty model LEAF z nowym akumulatorem 30 kWh, zapewniającym zasięg 250 km na jednym ładowaniu.
W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki
W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki deszczu i zmierzchu, elektrycznie składane lusterka, zdalne uruchamianie chłodzenia i ogrzewania wnętrza, 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz nowy, stworzony specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych multimedialny system NissanConnect EV / Fot. Nissan

Poprawę wydajności akumulatora uzyskano dzięki modyfikacji jego konstrukcji oraz zachodzących w nim procesów chemicznych, m.in. dzięki zastosowaniu katody o wysokiej wydajności oraz dzięki przejściu na układ ośmioogniwowy (wersja 24 kWh była zbudowana w układzie czteroogniwowym).

Inauguracji modelu LEAF 30 kWh towarzyszy wprowadzenie do oferty na nasz rynek dwóch wyższych poziomów wyposażenia: Acenta oraz Tekna. W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki deszczu i zmierzchu, elektrycznie składane lusterka, zdalne uruchamianie chłodzenia i ogrzewania wnętrza, 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz nowy, stworzony specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych multimedialny system NissanConnect EV.

W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki
W porównaniu z dotychczas dostępną wersją Visia, Acenta wyposażona jest dodatkowo w tempomat i ogranicznik prędkości, spryskiwacze reflektorów, czujniki deszczu i zmierzchu, elektrycznie składane lusterka, zdalne uruchamianie chłodzenia i ogrzewania wnętrza, 16-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz nowy, stworzony specjalnie z myślą o samochodach elektrycznych multimedialny system NissanConnect EV / Fot. Nissan

Oprócz nowego interfejsu i odbiornika radia cyfrowego w NissanConnect EV zastosowano także 7-calowy ekran dotykowy, na którym wyświetlane są mapy w różnej skali oraz poszczególne sekcje menu. Nissan LEAF w najbogatszej odmianie Tekna oferuje między innymi przednie reflektory w technologii LED, system kamer 360°, system nagłośnienia BOSE z siedmioma głośnikami, 17-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich oraz skórzaną tapicerkę foteli.

LEAF z akumulatorem 30 kWh, montowanym standardowo w wersjach Acenta i Tekna, wyróżnia się kilkoma subtelnymi zmianami w nadwoziu, takimi jak nowa antena dachowa, zmodernizowane przednie i tylne światła oraz emblematy na kołach. W całej gamie modelu dostępny jest nowy kolor nadwozia – brązowy. W wersji Visia montowany jest dotychczasowy akumulator 24 kWh.

Produkcja Nissana LEAF 30 kWh została ulokowana tam, gdzie dotychczasowej wersji 24 kWh – w zakładach Nissana w Sunderland w Wielkiej Brytanii. Jego sprzedaż w Polsce właśnie się rozpoczęła. Cena modelu 30 kWh Acenta to 147 500 zł brutto, Tekna - 158 000 zł, a podstawowej wersji Visia (24 kWh) - 128 000 zł.

Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie