Nieudany Barum

mr
Dwie topowe polskie załogi rajdowe wzięły udział w Rajdzie Barum w czeskim Zlinie, rundzie ME o wsp. 20.

Janusz Kulig z Maćkiem Szczepaniakiem wystartowali toyotą corollą WRC na zaproszenie fabrycznego zespołu Barum,
z kolei Leszek Kuzaj z Erwinem Mombaertsem pojechali subaru imprezą WRC.
Faworytami zawodów był Hiszpan Miguel Campos oraz Belg Bruno Thiry (obaj
peugeot 206 WRC), którzy między sobą rozstrzygną tytuł mistrza Starego
Kontynentu. Niespodziewanym zwycięzcą został jednak Czech Vaclav Pech (ford
focus WRC), który pokonał Camposa o ponad minutę. Hiszpan nie miał jednak
powodów do zbędnego ryzyka kiedy okazało się, że Thiryemu nie udało się
uruchomić peugeota przed startem do ostatniego etapu.
Janusz Kulig musiał zrezygnować z rajdu po I etapie, gdy zajmował czwarte
miejsce, z powodu odnowienia się kontuzji lewego oka, której nabawił się
podczas Rajdu Niemiec. Ostatni oes Kulig pokonał widząc tylko na jedno
oko i lekarz kategorycznie odradził mu dalszą jazdę. Natomiast Leszek Kuzaj,
zajmując po I etapie siódmą lokatę, wypadł z trasy na OS-10 i nie był w
stanie powrócić o własnych siłach na drogę.
Na osłodę polskim kibicom pozostała wygrana Pawła Stefanickiego (VW
polo) w klasie N-1, druga lokata Dairusza Chudobińskiego (peugeot 206 XS)
w klasie A-6 oraz ósme miejsce w klasie N-3 Dariusza Grudniewskiego (peugeot
306 S16).

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty