
Tymczasem okazało się, że klientami polskich dilerów są Niemcy, którzy przyjeżdżają po tańsze samochody. Nasi sąsiedzi mogą więc skutecznie podnieść polskie statystyki sprzedaży. W naszym kraju niektóre modele są tańsze nawet o 20% niż w Niemczech.
Na przykład za Toyotę Avensis trzeba już zapłacić o 7 - 8 tys. zł więcej niż na początku roku. Opel zredukował dla modelu Vectra o jedną trzecią różnicę w cenach sprzedaży między Polską a Niemcami. Natomiast Fiat ogłosił, że nie będzie podnosił cen w Polsce w stosunku do krajów, które należały do UE przed 1 maja 2004 r.
Ten proceder może zahamować wyrównanie cen samochodów we wszystkich krajach Unii, co ma nastąpić za półtora roku.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Te popularne seriale wracają na ekrany tej jesieni. Sprawdź, co o nich wiesz - QUIZ
- Nowa żona Ronaldo: czwarta i młodsza od niego o 14 lat. Takie było ich wesele [WIDEO]
- Nowy "Znachor" to najlepsza ekranizacja w historii? Tym się różni od starego klasyka
- Trzyosobowa rodzina zginęła w wypadku na A1. Wiadomo, z jaką prędkością pędziło auto