Świeca zapłonowa wysokiej wydajności PLZKBR7A-G jest montowana na oryginalnym wyposażeniu w 1.6-litrowych turbodoładowanych wersjach. W związku z ograniczonym miejscem

w głowicy cylindra ma specjalną konstrukcję - wyjątkowo cienką średnicę wynoszącą 12 mm i długi gwint (26,5 mm). Na szczycie izolatora tej świecy znajduje się cienka i odporna elektroda platynowa odpowiadająca za znakomite właściwości zapłonu. Ma ona niewielkie zapotrzebowanie na napięcie zapłonowe i zapewnia optymalne rozprzestrzenianie się płomienia - wszystko to przy dłuższej żywotności.
Kolejnym ważnym elementem układu zapłonowego i wydechowego w Mini Cooperze S jest diagnostyczna sonda l

ambda NGK NRS1 z ulepszonym podgrzewaczem i lepszym elementem sondy, jak również z szybszym czasem rozpoczęcia działania wynoszącym 15 sekund.
Dzięki turbodoładowanemu benzynowemu wtryskowi bezpośredniemu (1.6 l. GDI Turbo), Mini Cooper S dysponuje 175 KM (125 kW), osiąga maksymalną prędkość 225 km/godzinę, a ze startu w ciągu 7,1 sekund 100 km/godzinę. Samochód jest wydajniejszy i zużywa tylko 6,9 l. benzyny na 100 kilometrów. Zużycie benzyny jest mniejsze niż u jego poprzednika także dzięki mniejszej wadze i nowocześniejszej technice.
NGK jest światowym producentem świec zapłonowych oraz sond lambda, mającym fabryki i biura handlowe we wszystkich częściach świata. Zatrudnia 10 tys. pracowników i ma obroty 2 mld. euro. NGK ma osiem centrów handlowych, jedenaście zakładów produkcyjnych oraz czternaście biur handlowych.
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?