NGK w Mini Cooperze S

Redakcja
NGK Spark Plug Europe, wiodący producent świec zapłonowych, wprowadził na oryginalnym wyposażeniu świece zapłonowe oraz sondy lambda w najnowszej wersji Mini Coopera S.

 

Świeca zapłonowa wysokiej wydajności PLZKBR7A-G jest montowana na oryginalnym wyposażeniu w 1.6-litrowych turbodoładowanych wersjach. W związku z ograniczonym miejscem

NGK w Mini Cooperze S

w głowicy cylindra ma specjalną konstrukcję - wyjątkowo cienką średnicę wynoszącą 12 mm i długi gwint (26,5 mm). Na szczycie izolatora tej świecy znajduje się cienka i odporna elektroda platynowa odpowiadająca za znakomite właściwości zapłonu. Ma ona niewielkie zapotrzebowanie na napięcie zapłonowe i zapewnia optymalne rozprzestrzenianie się płomienia - wszystko to przy dłuższej żywotności.

 

Kolejnym ważnym elementem układu zapłonowego i wydechowego w Mini Cooperze S jest diagnostyczna sonda l

NGK w Mini Cooperze S

ambda NGK NRS1 z ulepszonym podgrzewaczem i lepszym elementem sondy, jak również z szybszym czasem rozpoczęcia działania wynoszącym 15 sekund.

 

Dzięki turbodoładowanemu benzynowemu wtryskowi bezpośredniemu (1.6 l. GDI Turbo), Mini Cooper S dysponuje 175 KM (125 kW), osiąga maksymalną prędkość 225 km/godzinę, a ze startu w ciągu 7,1 sekund 100 km/godzinę. Samochód jest wydajniejszy i zużywa tylko 6,9 l. benzyny na 100 kilometrów. Zużycie benzyny jest mniejsze niż u jego poprzednika także dzięki mniejszej wadze i nowocześniejszej technice.

 

NGK jest światowym producentem świec zapłonowych oraz sond lambda, mającym fabryki i biura handlowe we wszystkich częściach świata. Zatrudnia 10 tys. pracowników i ma obroty 2 mld. euro. NGK ma osiem centrów handlowych, jedenaście zakładów produkcyjnych oraz czternaście biur handlowych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie