W badaniu dla sieci Q Service Castrol wzięli udział kierowcy, posiadający samochody starsze niż 2 lata. Celem przeprowadzonej ankiety było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, z jakimi problemami mierzą się klienci warsztatów samochodowych, a także co jest dla nich kluczowe w przypadku oddawania samochodów do serwisu.

- Z badania wynika, że prawie każdy posiadacz samochodu w Polsce odwiedził w ubiegłym roku warsztat samochodowy przynajmniej raz, a 75% badanych było klientami autoserwisu minimum dwukrotnie_. Najczęściej powodem spotkań Polaków z mechanikami są drobne naprawy, a także obowiązkowe przeglądy _– informuje Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych Q Service Castrol.
Terminowość oraz częsty kontakt z klientem na wagę złota
Kierowcy zwracają uwagę na trudności, z jakimi mierzą się, szukając odpowiedniego warsztatu. 49% badanych podkreśla, że nie jest łatwo znaleźć miejsce godne zaufania.