Europejski instytut bezpieczeństwa Euro NCAP przedstawia ogólną ocenę dla każdego testowanego modelu auta. Testy

prowadzone są w czterech podkategoriach, które następnie szereguje się w celu uzyskania oceny ogólnej.
Strukturę Volvo V60 Plug-IN zmodyfikowano i wzmocniono tak, by umożliwiała kontrolowane odkształcenie. A zestaw akumulatorów umieszczono pod podłogą bagażnika. Pozwoliło to znacznie zwiększyć poziom bezpieczeństwa hybrydowego modelu, co przełożyło się na tak dobry wynik w testach Euro NCAP.
Nowe Volvo V60 Plug-IN, to pierwszy hybrydowy model łączący silnik wysokoprężny z ładowalnym napędem elektrycznym. Dzięki temu połączeniu kierowca ma do wyboru trzy tryby jazdy: Pure (czysty), Hybrid (hybrydowy) i Power (Moc). Zużycie paliwa w trybie hybrydowym (cykl jazdy NEDC) wynosi zaledwie 1,8 l/100 km (poziom emisji CO2: 48 g/km). Ponadto kierowca ma do wyboru możliwość pokonania odległości do 50 km na samym zasilaniu elektrycznym przy zerowym poziomie emisji spalin .
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?