Najbardziej wartościowe marki motoryzacyjne na świecie

(ip)
Fot. Toyota
Fot. Toyota
Udostępnij:
Marka Toyota ma od lat najwyższą wartość w globalnym przemyśle motoryzacyjnym, co potwierdza najnowsze badanie Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2016. Według raportu wartość japońskiej marki wzrosła aż o 8 mld dolarów, znacząco zwiększając swoją przewagę nad konkurentami.
Fot. Toyota
Fot. Toyota

Jak wynika z najnowszego opracowania Brand Finance Global 500 – The Most Valuable Brands of 2016, marka Toyota osiągnęła w 2016 roku wartość ponad 43 mld dolarów, wyprzedzając takie firmy jak McDonalds, Coca-Cola, Facebook, IBM, Disney oraz zajmując pierwsze miejsce w zestawieniu wszystkich producentów samochodów.

Toyota zanotowała wzrost wartości marki aż o 8 mld dolarów (+23%), co zapewniło jej 11. miejsce rankingu wszystkich globalnych marek. To największy skok wartości w branży motoryzacyjnej.

W czołówce znalazło się także BMW (34 mln dolarów) oraz Mercedes-Benz (32 mln dolarów).

 

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Premier zapowiada wzmożone kontrole

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie