Aktualnie oferowany Ford Mustang emanuje pięknem i siłą designu, którego źródeł należy szukać w połowie lat 60-tych. Czy
komuś się to nie podoba? Wygląda na to, że tak, bowiem Ford wprowadzając szóstą generację modelu zamierza całkowicie zmienić koncepcję stylistyczną.
Informacje te podał Wall Street Journal, jednocześnie nie wskazując źródła plotki. Dziennikarze WSJ twierdzą, że nowy Mustang będzie przypominał koncepcyjny model Evos. W ten sposób marka chce przyciągnąć grupę młodszych klientów, którzy nie mają miłych wspomnień z lat 60-tych. Ford stara się znaleźć sposób na odebranie klientów Chevroletowi, którego Camaro w pierwszych 3 miesiącach 2012 roku znalazło prawie 22 tys. nabywców. To o oprawie 2 tys. więcej niż Mustang.
Trudno powiedzieć, czy planowane posunięcia zakończą się sukcesem. Przecież to właśnie stylistyka retro przywróciła modę na Mustanga i muscle cary XXI wieku.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?