
W dzisiejszym otwarciu salonu mieszczącego się w warszawskim centrum handlowo-rozrywkowym Blue City

wzięli udział dilerzy Opla, Fiata, Alfy Romeo, KIA, Toyoty, Volkswagena, Hyundai i Audi. Złączyli oni swoje wysiłki i wspólnie na wynajętej powierzchni ponad 700 m2
sprzedają samochody. Na miejscu klienci mogą zawrzeć umowę kupna-sprzedaży, załatwić formalności związane z uzyskaniem kredytu lub leasingu oraz ubezpieczyć pojazd. Auto City jest jedynie salonem - nie dokonuje się w nim serwisu

samochodów.
Stworzenie wielomarkowego salonu samochodowego w centrum handlowym jest nietypowym pomysłem, jak na nasze warunki rynkowe. Jest to odpowiedź sprzedawców samochodów na spadek sprzedaży. Na Zachodzie podobne przedsięwzięcia nie powiodły się. Nie wiadomo, czy ten pomysł spodoba się Polakom. W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, by oprócz marchewki kupić w supermarkecie również samochód.

Piotr Bezeg, właściciel firmy Auto Styl - dilera marki Hyundai:
Zakup samochodu może być naprawdę prostą i przyjemną czynnością. W dużym centrum handlowym można obejrzeć kilkanaście samochodów, porozmawiać z przedstawicielami różnych firm i zgromadzić w ciągu godziny lub dwóch informacje, na zebranie których klient jeszcze niedawno potrzebował np. całego weekendu. Chodzi przede wszystkim o to, żeby ułatwić ludziom dostęp do aut.
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?