Moto-Profil z fachową pomocą dla warsztatów

MS
Moto-Profil Sp. z o. o. właścicielom hurtowni i sklepów motoryzacyjnych, zapewnia najlepsze części zamienne, zaś warsztatom samochodowym profesjonalną pomoc.

Moto-Profil Sp. z o. o., jeden z krajowych liderów w branży dystrybutorów części do wszystkich marek samochodów, swoim partnerom - właścicielom hurtowni i sklepów motoryzacyjnych, zapewnia najlepsze części zamienne, zaś warsztatom samochodowym profesjonalną pomoc.

Firma Moto-Profil jako pierwsza w kraju stworzyła i udostępniła swoim klientom helpdesk - dział pomocy technicznej. To wyjątkowe w branży motoryzacyjnej, w pełni bezpłatne rozwiązanie, wspomaga pracę serwisów samochodowych na terenie całego kraju.

Helpdesk bez internetu
Moto-Profil z fachową pomocą dla warsztatów

Uniwersalność tego narzędzia wynika przede wszystkim z minimalnych wymagań technicznych; mechanik nie musi posiadać dostępu do internetu, nie jest wymagana rejestracja on-line. Dzięki konsultacjom za pośrednictwem telefonu, faxu lub e-maila mechanik otrzymuje pomoc w rozwiązaniu konkretnego problemu technicznego, jaki wystąpił w naprawianym samochodzie. Nierzadko pomoc udzielana jest za pośrednictwem partnera handlowego, kontaktującego z handlowcem firmy Moto-Profil.

Dzięki maksymalnemu uproszczeniu dostępu do helpdesku, praktycznie każdy partner handlowy może również sam pomagać warsztatom samochodowym.

Szybka ścieżka pomocy

Moto-Profil dba o wysoki poziom wiedzy pracowników warsztatów samochodowych, a co za tym idzie stałe podnoszenie jakości usług. Dyżurujący w helpdesku specjaliści to doświadczeni fachowcy z długoletnią praktyką, przekazujący wiedzę z bardzo szerokiego zakresu elektroniki samochodowej, wysoko wyspecjalizowanej diagnostyki oraz schematów elektrycznych, elementów i zespołów samochodowych. Niezbędne informacje przekazywane są mechanikowi niemal natychmiast, w dogodnej dla warsztatowców formie. Helpdesk nie ogranicza się do przesłania do mechanika screenu, dostępnego w firmie programu serwisowego.

Projekt funkcjonuje na zasadzie prowadzenia mechanika krok po kroku przez diagnozę i naprawę. Jeśli w danej chwili, do rozwiązania konkretnego problemu potrzebne są schematy lub instrukcje techniczne, mechanik otrzymuje je niemal natychmiast. Rozwiązanie o tak dużej skuteczności cieszy się uznaniem warsztatowców i popularnością wśród użytkowników.

Wsparcie po sprzedaży

Dział pomocy technicznej udziela również pomocy, dotyczącej obsługi nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie sprzętów warsztatowych. Szczególne znaczenie ma to w przypadku np.: nowo zakupionego testera diagnostycznego, czy stacji obsługi układów klimatyzacji. Podczas pokazu takiego urządzenia mechanikowi obsługa wydaje się bardzo prosta. W praktyce okazuje się jednak, że potrzebna jest fachowa pomoc szkoleniowca, który kilka razy powtórzy wszystkie zawiłe funkcje urządzenia, pokaże sposoby korzystania z menu.

Nie jest niestety standardem, że firma sprzedająca narzędzia warsztatowe mechanikom dba o serwis obsługi urządzenia. Mechanik często pozostaje pozostawiony sam z zaistniałymi problemami. Helpdesk firmy Moto-Profil zapewnia nieograniczone wsparcie po sprzedaży. Mechanik kupując m.in. sprzęt warsztatowy w Moto-Profil standardowo otrzymuje numer telefonu do konkretnego szkoleniowca, dostępnego niemal całą dobę i udzielającego konkretnych wskazówek, dotyczących działania i obsługi. Korzystający z tej formy pomocy technicznej warsztatowcy chwalą sobie takie rozwiązanie i indywidualne podejście. Dla pracowników helpdesku mechanik nie jest osobą obcą, bardzo często znają się ze szkoleń, czy prezentacji sprzętu.

Jak na innowacyjną firmę przystało można się spodziewać, że Moto-Profil nie powiedział swego ostatniego słowa w dziedzinie nowych rozwiązań i usług, które w najbliższym czasie będą kształtowały kierunek rozwoju dla całej branży motoryzacyjnej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rząd planuje finansową pomoc dla PKP Intercity

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie