Motocykle 125 ccm. Przegląd modeli na polskim rynku - część 1

Jakub Mielniczak
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynkuFot. Newspress
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynkuFot. Newspress
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu. Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.

W zakorkowanym mieście jednoślad o pojemności 125 ccm czuje się jak ryba w wodzie. Może być na tyle mały, by bez problemu przeciskać się nim między stojącymi samochodami. Może być na tyle szybki, by spod świateł zostawić w tyle większość aut (przyspieszenie 0-50 km/h). 

Jest na tyle tani w eksploatacji, że koszty jego utrzymania nie nadwyrężą domowego budżetu. Do listy zalet należy dopisać możliwość legalnej jazdy buspasami w wielu miastach oraz łatwość parkowania i brak konieczności płacenia za nie.

Wiele współczesnych „stodwudziestekpiątek” pozwala też wyjechać poza miasto - nie dostają zadyszki przy prędkościach przelotowych 90-110 km/h. Pozostaje dylemat, co wybrać. Zwykły skuter, maksiskuter, czy może motocykl.

Każdy z nich ma swoje wady i zalety i zakup każdego z nich należy poprzedzić analizą, do czego głównie pojazd ma być wykorzystywany. W Motofaktach sprawdzamy, co w segmencie 125 ccm przygotowali producenci na rok motocyklowy 2021. Oto część pierwsza naszego przeglądu.

BENELLI


Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Benelli

Tornado Naked 125

To chyba jeden z najagresywniej wyglądających nakedów w tym segmencie. Wyceniony na 9900 zł, stanowi ciekawą propozycję dla tych, którzy chcą rozpocząć przygodę z prawdziwymi motocyklami. 11-konny silnik połączony z 5-biegową przekładnią i 124-kilogramową masą powinien sprawić, że sprzęt będzie przemykał przez miasto niczym tornado. Minus za brak ABS-u.

  • Moc: 11 KM
  • Masa własna: 124 kg
  • Cena: od 9900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Benelli

BN 125

Druga „stodwudziestkapiątka” ze stajni Benelli wygląda jak prawdziwy, rasowy motocykl. 17-calowe koła zapewnią komfort nawet na dziurawej drodze, a 13,5-litrowy zbiornik paliwa wydłuży przebiegi między tankowaniami. BN125 z powodzeniem nada się na pierwszy motocykl w życiu - będzie stanowił dobry wstęp do przygody z jednośladami.

  • Moc: 11,1 KM
  • Masa własna: 142 kg
  • Cena: od 10 300 zł

HONDA


Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

PCX 125

To jeden z najchętniej kupowanych skuterów klasy 125 ccm w Polsce. To skuter z kontrastami - z jednej strony ma klasyczną, chromowaną kierownicę. Z drugiej - nowoczesne wyposażenie z pełnym oświetleniem LED, systemem start-stop i bezkluczykowym uruchamianiem na czele. Wyjątkowo cichy silnik, niskie zużycie paliwa i bardzo wysoka jakość wykończenia to zalety PCX-a. Wadą jest tylko jeden tarczowy hamulec.

  • Moc: 12,5 KM
  • Masa własna: 130 kg
  • Cena: od 13 900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

Forza 125

Forza to królowa maksiskuterów 125 ccm. Wysoką cenę rekompensuje bardzo dobrymi osiągami, znakomitym wykończeniem i bogatym wyposażeniem. W standardzie elektrycznie regulowana wysokość szyby, pełne oświetlenie LED i ABS. Za dopłatą m.in. kufer z dostępem bezkluczykowym. Po pełnym doposażeniu jednośladu, jego cena zbliża się do 30 tys. zł. Do tej pory na świecie sprzedano ponad 60 tys. egzemplarzy tego skutera.

  • Moc: 15 KM
  • Masa własna: 161 kg
  • Cena: od 21 900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

SH125i

Dobry wybór dla wszystkich, którzy cenią skutery na dużych kołach, znacznie poprawiających komfort jazdy po dziurawej drodze. Klasyczna, płaska podłoga spodoba się paniom - znacznie ułatwia wsiadanie i wysiadanie. Opcjonalna, wysoka szyba praktycznie doskonale chroni przed wiatrem i deszczem. Podobnie, jak w modelu PCX, na pokładzie mamy oświetlenie LED i system start-stop.

  • Moc: 12,5 KM
  • Masa własna: 136,5 kg
  • Cena: od 15 700 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

Monkey

Wygląda, jak motorynka z dawnych czasów, ale to najprawdziwszy motocykl użyteczny na co dzień. Wszędzie, gdzie się pojawi, wzbudza uśmiech. Uśmiech nie schodzi także z twarzy prowadzącego go motocyklisty. Legenda Monkey trwa od lat 70. i model wcale nie wybiera się na emeryturę. Na pokładzie m.in ABS i oświetlenie LED.

  • Moc: 9,38 KM
  • Masa własna: 107 kg
  • Cena: od 17 700 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

MSX125

Jeżeli komuś nie podoba się oldskulowy wygląd Monkey, może wybrać model MSX125. Motocykl ma nowocześniejszy design współczesnego nakeda i wciąż 12-calowe koła. Dzięki 5-biegowej skrzyni można wybrać się nim na wycieczkę za miasto. Najlepiej wygląda w zestawieniu kolorystycznym o nazwie Force Silver Metallic z żółtymi akcentami.

  • Moc: 9,8 KM
  • Masa własna: 103 kg
  • Cena: od 15 700 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

CB125F

Sam producent przyznaje, że CB125F to doskonały pomysł na pierwszy motocykl w życiu. Chwali się też tym, że na jednym 11-litrowym baku można przejechać imponujące 800 km. Ma to być możliwe dzięki obniżonej masie pojazdu i wyjątkowo oszczędnemu silnikowi zużywającemu według danych fabrycznych zaledwie 1,5 l/100 km.

  • Moc: 10,9 KM
  • Masa własna: 117 kg
  • Cena: 11 900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Honda

CB125R

Jeden z najbardziej sportowych nakedów w segmencie 125 ccm. Ma mocny silnik, niską masę własną i sześciobiegową przekładnię. Jeśli dodamy do tego pełne oświetlenie LED i cyfrowy zestaw wskaźników to otrzymamy kompletny motocykl nadający się zarówno dla początkujących turystów, jak i tych, którzy jeżdżą tylko po mieście.

  • Moc: 15 KM
  • Masa własna: 130 kg
  • Cena: 19 999 zł

YAMAHA


Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Yamaha

NMAX 125

Nmax na rok 2021 otrzymał moduł komunikacji Bluetooth, system kontroli trakcji, gniazdo zasilania, system start-stop oraz zapłon bezkluczykowy. Skuter ten jest świetną alternatywą dla Hondy PCX. Ma dwa tarczowe hamulce i oświetlenie LED. Jedną z ciekawszych opcji w konfiguratorze są tylne amortyzatory firmy Ohlins za 3400 zł.

  • Moc: 12,2 KM
  • Masa własna: 131 kg
  • Cena: od 13 999 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Yamaha

XMAX 125

Maksiskuter Xmax to naturalny konkurent Hondy Forza. Dostępny także w szlachetniej wykończonej odmianie Tech Max. Xmax ma duży, podświetlony schowek pod kanapą, który zmieści dwa integralne kaski. Na pokładzie m.in. kontrola trakcji, system dostęĻu bezkluczykowego oraz gniazdo 12V. Regulacja szyby i kierownicy może być przeprowadzona przy pomocy narzędzi.

  • Moc: 15 KM
  • Masa własna: 166 kg
  • Cena: od 21 499 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Yamaha

Xenter 125

To propozycja japońskiego producenta dla miłośników skuterów na dużych kołach. Xenter ma 16-calowe obręcze i płaską podłogę. Układ hamulcowy składa się z 267-milimetrowej tarczy na przednim kole i bębna z tyłu. Skuter zapewnia wygodną, wyprostowaną pozycję do prowadzenia.

  • Moc: 12,2 KM
  • Masa własna: 142 kg
  • Cena: od 14 200 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Yamaha

D’elight

To najtańszy skuter Yamahy w segmencie 125 ccm. Jego niewielkie wymiary sprawiają, że doskonale nada się dla niezbyt postawnych osób. Zaletą sprzętu jest jego niska masa. Na pokładzie system start-stop oraz spory schowek pod siedzeniem.

  • Moc: 8,4 KM
  • Masa własna: 101 kg
  • Cena: od 11 199 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Yamaha

R125

Motocykl R125 to sprzęt o wyścigowym DNA. Inspirowany serią Moto GP, według producenta, ma dostarczyć wrażenia z jazdy nieobecne dotąd w segmencie stodwudziestekpiątek. Wyposażony w 15-konny silnik i sześciobiegową skrzynię przekładniową.

  • Moc: 15 KM
  • Masa własna: 144 kg
  • Cena: od 22 900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Yamaha

MT-125

Zwłaszcza w malowaniu Storm Fluo ten naked Yamahy wygląda bardzo rasowo. 15-konny silnik ma zmienne fazy rozrządu, co nie jest rzeczą oczywistą w klasie 125 ccm. MT-125 to dobry wstęp do świata sportowych motocykli.

  • Moc: 15 KM
  • Masa własna: 142 kg
  • Cena: od 21 900 zł

SUZUKI


Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Suzuki

Burgman 125

Klasyka gatunku w swoim najmniejszym wydaniu. Burgman ma już swoje lata, ale wciąż może być atrakcyjną propozycją wśród maksiskuterów. Zapewnia wyjątkowy komfort i pewne prowadzenie. Ma bardzo duży, 41-litrowy schowek pod kanapą, a sama kanapa jest umieszczona dość nisko - na wysokości 735 mm.

  • Moc: 12 KM
  • Masa własna: 159 kg
  • Cena: od 17 900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Suzuki

Address

Najmniejszy i najlżejszy skuter Suzuki na prawo jazdy kat. B ma motor o pojemności 113 ccm. To także najtańszy sposób, by bez kompleksów związanych z osiągami przemierzać miejską dżunglę. Zaletą modelu Address jest też atrakcyjnie skalkulowana cena.

  • Moc: 9,1 KM
  • Masa własna: 100 kg
  • Cena: od 8 900 zł

Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku.
Odkąd kierowcom z prawem jazdy kat. B umożliwiono prowadzenie jednośladów o pojemności 125 ccm, cieszą się one ogromną popularnością na naszym rynku. Nic dziwnego, że producenci stale poszerzają ofertę dostępnego sprzętu.
Dziś w naszym przeglądzie przedstawiamy pierwsze 18 najciekawszych - naszym zdaniem - modeli takich firm jak Honda, Yamaha czy Suzuki. Za tydzień, w części drugiej zaprezentujemy ofertę m.in. Peugeota, Kawasaki i Piaggio.
Fot. Suzuki

GSX-S125

Sportowa stodwudziestkapiątka w interpretacji Suzuki. Motocykl jest mocny i lekki, co dobrze wpływa na jego osiągi. Na pokładzie ABS, sportowy wydech i ciekawe malowanie nawiązujące do większych maszyn japońskiego producenta.

  • Moc: 15 KM
  • Masa własna: 133 kg
  • Cena: od 16 900 zł

Zobacz także: Testujemy Fiata 124 Spider

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty