Jak twierdzi producent, dzięki unikatowemu procesowi obróbki materiału, żywotność tarcz hamulcowych może być wydłużona nawet dwukrotnie. Nowa metoda zabezpiecza element przed jej największym wrogiem - korozją. Pozwala to zaoszczędzić kierowcy pojazdu znaczną sumę pieniędzy podczas użytkowania pojazdu.
**CZYTAJ TAKŻE
Różne hamulce, różne kłopotyGdzie najlepiej naprawiać hamulce?**
Proces polega na rozgrzaniu tarcz do temperatury 560 stopni Celsjusza i utrzymywaniu ich w takim stanie przez okrągłą dobę. Po tym, do komory pieca pompowany jest azot, który przy tej temperaturze łączy się ze stalową powierzchnią wzmacniając ją.
Technologia ta nosi nazwę Ferritic Nitro-Carburizing (FNC) i dotychczas była stosowana w przemyśle kolejowym.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?