Dębica jest jedną z najsilniejszych na polskim rynku marek. Dane te wynikają z ogłoszonego niedawno rankingu "Rzeczpospolitej" oraz konkursu "Superbrands Polska".
Marka Dębica znalazła się na drugim miejscu w rankingu preferencji (najczęściej polecane produkty). Zajęła także 15. pozycję w kategorii lojalności wobec marki oraz 13. lokatę wśród najsilniejszych polskich marek. Ranking dotyczący 240 marek opierał się na informacjach finansowych otrzymanych od firm oraz na przeprowadzonych specjalnie w tym celu badaniach, które dotyczyły postrzegania marek przez społeczeństwo.
Dębica znalazła się także w gronie najsilniejszych marek w konkursie "Superbrands Polska", po raz pierwszy organizowanym w naszym kraju przez brytyjską organizację Superbrands. Powstała ona w połowie lat 90. w Londynie i zajmuje się honorowaniem najlepszych marek na rynku.
Firma Oponiarska Dębica S.A. sprzedaje swoje produkty w Polsce i 60 krajach na sześciu kontynentach, m.in. do: Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Włoch, USA i Brazylii. Od 1995 r. inwestorem strategicznym w spółce jest amerykański koncern The Goodyear Tyre & Rubber Company.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?