Od stycznia do sierpnia tego roku Mercedes Car Group sprzedał na całym świecie 760 tys. samochodów. To niemal o 5 proc. mniej, niż w analogicznym okresie 2003 r.

Łączna sprzedaż Mercedes Car Group w ciągu ośmiu miesięcy 2004 r. wyniosła 760 300 egzemplarzy aut, a więc o ponad 37 tys. mniej, niż w roku ubiegłym (797 400 sztuk).
Spadek o 6,8 proc. zanotowała wchodząca w skład grupy firma Mercedes-Benz. Nabywców w okresie styczeń - sierpień 2004 r. znalazło 676 100 samochodów przez nią wyprodukowanych. Sytuację poprawić ma sprzedaż aut najnowszej klasy A. Zamówienia złożyło na nie ponad 50 tys. Europejczyków.
Wzrosło natomiast zainteresowanie pojazdami wytwarzanymi przez Smarta, także należącego do Mercedes Car Group. W ciągu ośmiu miesięcy tego roku klienci zakupili 84 200 samochodów tej firmy - niemal 17 proc. więcej, niż przed rokiem.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?