Pozostawiając rolę autentycznego pojazdu terenowego modelowi Pajero, Outlander jest zupełnie innym pojazdem rekreacyjnym. Zastosowanie nowej platformy, usprawnionego napędu na obie osi i niezależnego zawieszenia wszystkich kół zapewnić ma dobre własności jezdne i komfort podróżowania. Przód pojazdu, wyraźnie inspirowany prezentowanym już koncepcyjnym modelem
Pajero Evo 2+2, stapia się z potężnymi błotnikami o błyszczących nadkolach i ostrych liniach.
Outlander-V6 Concept kryje pod maską najnowszy 3-litrowy silnik o mocy 220 KM. Wersja ta mógłby pojawić się na rynku europejskim, o ile zaistnieją ku temu sprzyjające warunki rynkowe, czyli - przede wszystkim - popyt na najnowszą wersję Outlandera. Tak czy inaczej SUV dostępny będzie z dieslami 2,0 l/140 KM (na rynku w pierwszym kwartale tego roku) oraz 2,2 l/156 KM (debiut pod koniec roku). Można go będzie także kupić z benzynową jednostką 2,4 l/170 KM (planowany debiut w czwartym kwartale 2007 r.)
Prototype-X zademonstruje europejskiej publiczności całą gamę rozwiązań technicznych zastosowanych w rodzinie wchodzących wkrótce na rynek sportowych sedanów Lancera - od modelu bazowego (z 1,5-litrowym silnikiem w Europie) aż po najnowszą wersję Lancera Evolution - flagowy okręt Mitsubishi i "super-samochód". Evo X dokonać ma największego skoku ogólnych możliwości technicznych w historii kolejnych generacji tego modelu.
Model A to pierwszy seryjnie wytwarzany samochód Mitsubishi. Zjechał on z taśmy montażowej w sierpniu 1917 r. Po czterech latach produkcja Modelu-A została wstrzymana, gdy w 1921 roku właściciele Mitsubishi zdecydowali, że priorytetowym produktem firmy będą samoloty.
Transport ogromnego generatora ulicami Grudziądza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?