Główny kolor nadwozia Mini Clubman Bond Street to Midnight Black Metallic współgra z kontrastowym kolorem Cool Champagne,

którym pokryto płat dachu, obudowy zewnętrznych lusterek, dolne części słupków C i wykonano pasy na pokrywie silnika, uzyskując wyjątkowo udane podkreślenie dynamicznie płynących linii nadwozia MINI Clubman i powiększonego rozstawu osi. Wnętrze zaopatrzono w całą gamę wysokiej jakości akcesoriów, odpowiednio dobrano kolory i materiały – w tym zaprojektowane sportowe fotele oraz skórzane wykończenie deski rozdzielczej.
Mini Clubman Bond Street na genewskiej scenie wystąpi w towarzystwie Mini Hyde Park. Ten model specjalny, który dostępny jest zarówno w wersji Mini, jak i Mini Clubman, oferuje kombinację koloru nadwozia Pepper White z nowym kontrastowym kolorem Champagne Cool. Ponadto, na salonie w Genewie można zobaczyć przykład sztuki designerskiej – kabriolet Mini Convertible Highgate. Ten czteromiejscowy samochód z

miękkim składanym dachem ucieleśnia aurę ekskluzywności, prawdziwego indywidualizmu i bardzo brytyjskiego poczucia swobody.
Dzięki wyraziście poprowadzonej linii przedniej części nadwozia, sportowym konturom tyłu nadwozia, linii dachu opadającej w sposób typowy dla modeli coupé i szerokiemu pasowi tylnemu, Mini John Cooper Works Paceman zdradza swoje sportowe zacięcie. Standardowy zestaw aerodynamiczny, obniżone sportowe zawieszenie i 18-calowe felgi aluminiowe Twin Spoke Black Burnished Design dodają samochodowi jeszcze więcej charakteru w sportowym stylu. Czterocylindrowy silnik z turbosprężarką typu Twin-Scroll, z bezpośrednim wtryskiem benzyny i układem zmiennych faz rozrządu rozwija moc 160 kW / 218 KM i wysyła ją na koła poprzez sześciobiegową manualną skrzynię biegów oferowaną w standardzie. Sześciobiegowa automatyczna przekładnia z systemem Steptronic i łopatkami przy kierownicy dostępna jest jako opcja.

Mini John Cooper Works Paceman to drugi model po Mini John Cooper Works Countryman wyposażony standardowo w system przeniesienia napędu na wszystkie koła All4. Pozwala to zamienić moc turbodoładowanego silnika w ekstremalne wrażenia z jazdy zarówno na drodze, jak i poza nią. Elektronika kontrolująca pracę systemu All4 została zintegrowana i wbudowana bezpośrednio w moduł sterowania systemem dynamicznej kontroli stabilności (DSC), pozwalając błyskawicznie dostosować do aktualnej sytuacji rozkład mocy przekazywanej z silnika na poszczególne koła. Takie rozwiązanie daje Mini John Cooper Works Paceman możliwość znakomitego wykorzystania przyczepności kół na luźnej nawierzchni, a także pozwala na uzyskiwanie sportowych charakterystyk na zakrętach.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?