Wzrok przyciągają m.in. masywny pas przedni i tylny, progi oraz charakterystyczny spojler dachowy. Postawiono na rozpoznawalne eliptyczne reflektory czy sześciokątną atrapę chłodnicy. 19-calowe obręcze kół ze stopów lekkich Racetrack o klasycznym wieloramiennym wzorze podkreślają wyczynowe ambicje tego projektu studyjnego
Zobacz także: Hyundai i30 w naszym teście
Polecamy: Nowe Volvo XC60
We wnętrzu oprócz klatki bezpieczeństwa znajdują się dwa nisko osadzone fotele kubełkowe z 5-punktowymi pasami bezpieczeństwa oraz purystyczna deska rozdzielcza. Biegi zmienia się łopatkami przy kierownicy. W samochodzie dla uzyskania minimalnej masy świadomie zrezygnowano z kanapy tylnej, podsufitki czy konwencjonalnych boczków.Zamiast tego przestrzenie pomiędzy rurami klatki bezpieczeństwa i tylną część auta wypełniają lekkie panele o delikatnym wzorze plastra miodu.
System wskazań i obsługi z cyfrowym zestawem wskaźników i wyświetlaczem Head-Up wskazuje kierowcy informacje istotne w danej sytuacji w bezpośrednim polu widzenia. Dalsza interakcja pomiędzy kierowcą i pojazdem, na przykład ustawienia układu jezdnego, odbywa się cyfrowo: za pośrednictwem dotykowego ekranu na typowym dla Mini centralnym zestawie wskaźników.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?