Micra C+C

(mp)
W Wielkiej Brytanii rozpoczęto właśnie produkcję wersji coupe/convertible, która pod koniec roku dołączy do oferowanego już 3- i 5-drzwiowego hatchbacka.
Europejski debiut odnowionego Nissana Micry odbył się podczas paryskiego salonu samochodowego 2002.
Fot. Nissan
Fot. Nissan

 

Micra C+C została zaprojektowana przez stylistów z Wysp. Samochodem mogą wygodnie podróżować dwie osoby. Na tylnych siedzeniach miejsca wystarczy zapewne jedynie dla dwójki dzieci. Przemiana auta ze zgrabnego coupe w kabriolet

Fot. Nissan
Fot. Nissan

trwa 22 sekundy. Tyle czasu składa się sztywny, przeszklony dach wytwarzany przez niemiecką firmę Karmann.

 

Micra C+C jest o 11 cm niższa od hatchbacka i dłuższa od niego o 9 cm. Wydłużenie pojazdu wymuszone zostało koniecznością wygospodarowania miejsca na składany dach,

Fot. Nissan
Fot. Nissan

który chowa się w bagażniku. Powoduje to zmniejszenie objętości przestrzeni bagażowej z 426 do 221 l. To jednak więcej niż w Peugeocie 206 CC (320/150 l), który będzie bezpośrednim rywalem Nissana.

 

Do napędu Micry C+C przewidziano dwa silniki benzynowe: znany już 1,4 l/88 KM i całkowicie nowy 1,6 l/110 KM. Nie wiadomo jeszcze, kiedy pojazd można będzie kupić w Polsce.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty