MG HS w opcji Plug-In Hybrid. Znamy cenę i wyposażenie

Mariusz Michalak
Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym.
Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym. MG
MG Motor wprowadza na polski rynek zupełnie nową wersję swojego bestsellerowego SUV-a – nowego MG HS w opcji Plug-In Hybrid. niskiej emisji CO2. Marka MG została założona w Wielkiej Brytanii, obecnie jest własnością SAIC Motor (Chiny).

MG HS Plug-In Hybrid. Zupełnie nowa technologia

Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym. Dzięki akumulatorowi o pojemności 21,4 kWh i ilnikowi elektrycznemu o mocy 183 KM hybrydowy MG HS zapewnia jazdę ze średnią emisję CO2 wynoszącą zaledwie 14 g/km. Pojazd umożliwia przejechanie ponad 1000 km na jednym tankowaniu i pełnym ładowaniu. Łączna moc silnika to 339 KM.

Największym atutem nowego MG HS PHEV jest akumulator o pojemności 21,4 kWh, który umożliwia przejechanie 100 km w trybie w pełni elektrycznym. To jeden z największych akumulatorów w swojej klasie.

MG HS Plug-In Hybrid. Wielofunkcyjne tryby jazdy

MG HS Plug-In Hybrid oferuje różnorodne tryby jazdy, dzięki którym kierowca może w pełni dostosować pojazd do warunków na drodze oraz indywidualnych potrzeb. W pełnym trybie EV, po zaledwie 3 godzinach ładowania za pomocą Wallbox (7 kW), akumulator umożliwia przejechanie nawet 100 km (WLTP) w trybie czysto elektrycznym. Tryb hybrydowy automatycznie dopasowuje pracę układu do aktualnych warunków drogowych, wybierając napęd szeregowy lub równoległy w zależności od prędkości i poziomu naładowania baterii. Oferuje to zarówno wysokie osiągi, jak i wyjątkowo niskie zużycie paliwa.

MG HS Plug-In Hybrid. Wygląd zewnętrzny i wnętrze

Nowy model Plug-In Hybrid wyróżnia się szerokim grillem oraz wyrazistymi reflektorami LED, które podkreślają jego nowoczesny charakter. Już w wersji standardowej nowy model został wyposażony w 19-calowe aluminiowe obręcze kół.

Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym.
Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym. MG

Specjalnie zaprojektowane fotele z 5-warstwową konstrukcją maja zapewnić wygodę podczas długich podróży, a zastosowanie 42 rodzajów materiałów dźwiękochłonnych pozwala na znaczące zredukowanie hałasu w kabinie, co wpływa na komfort akustyczny podróżnych.

MG HS Plug-In Hybrid. Wyposażenie

Nowoczesny kokpit jest wyposażony w dwa 12,3-calowe wyświetlacze, które umożliwiają łatwy dostęp do funkcji multimedialnych, nawigacji oraz systemów wspomagających jazdę. W standardzie jest także dostępny system wsparcia kierowcy w ramach pakietu MG Pilot, który obejmuje aktywne hamowanie awaryjne, czujniki parkowania, kamerę cofania oraz zaawansowane systemy, takie jak asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i adaptacyjny tempomat.

Nowy MG HS jest dostępny w salonach dealerskich już od końca września, a na jesieni do oferty dołączy również wersja MG HS Plug-In Hybrid. Już teraz można składać zamówienia, korzystając z opublikowanych cen i specyfikacji. Model jest oferowany w sześciu wersjach kolorystycznych: „White Pearl” w wersji standardowej, „Arctic Blue” w wersji niemetalizowanej oraz „Pebble Black”, „Diamond Red”, „Sterling Silver” i „Hampstead Grey” w wersji metalik. Wnętrze jest dostępne w dwóch wariantach: klasycznym czarnym oraz eleganckim jasnobrązowym.

Nowy MG HS Plug-In Hybrid, podobnie jak jego wersja benzynowa, będzie dostępny dla polskich klientów w dwóch wariantach wyposażenia: Excite i Exclus
Nowy MG HS Plug-In Hybrid, podobnie jak jego wersja benzynowa, będzie dostępny dla polskich klientów w dwóch wariantach wyposażenia: Excite i Exclusive. MG

ZOBACZ TAKŻE: Jak poradzić sobie z poślizgiem na wodzie? Ekspert mówi co zrobić w takiej sytuacji

MG HS Plug-In Hybrid. Wersje wyposażenia i ceny

Nowy MG HS Plug-In Hybrid, podobnie jak jego wersja benzynowa, będzie dostępny dla polskich klientów w dwóch wariantach wyposażenia: Excite i Exclusive. Wersja Plug-In Hybrid dostępna będzie w ofercie promocyjnej już od 156 500 zł w opcji Excite i od 165 500 zł w opcji Exclusive.

Natomiast wersja z silnikiem benzynowym jest dostępna z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-biegową skrzynią automatyczną. W ramach oferty promocyjnej, która obowiązuje przez cały okres premiery modelu w Polsce, ceny wersji Excite w ofercie promocyjnej zaczynają się już od 109 900 zł, natomiast bardziej luksusowa wersja Exclusive jest dostępna od 120 900 zł.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty