MG HS Plug-In Hybrid. Zupełnie nowa technologia
Nowy, hybrydowy MG HS może pokonać do 100 km (WLTP) na jednym ładowaniu w trybie czysto elektrycznym. Dzięki akumulatorowi o pojemności 21,4 kWh i ilnikowi elektrycznemu o mocy 183 KM hybrydowy MG HS zapewnia jazdę ze średnią emisję CO2 wynoszącą zaledwie 14 g/km. Pojazd umożliwia przejechanie ponad 1000 km na jednym tankowaniu i pełnym ładowaniu. Łączna moc silnika to 339 KM.
Największym atutem nowego MG HS PHEV jest akumulator o pojemności 21,4 kWh, który umożliwia przejechanie 100 km w trybie w pełni elektrycznym. To jeden z największych akumulatorów w swojej klasie.
MG HS Plug-In Hybrid. Wielofunkcyjne tryby jazdy
MG HS Plug-In Hybrid oferuje różnorodne tryby jazdy, dzięki którym kierowca może w pełni dostosować pojazd do warunków na drodze oraz indywidualnych potrzeb. W pełnym trybie EV, po zaledwie 3 godzinach ładowania za pomocą Wallbox (7 kW), akumulator umożliwia przejechanie nawet 100 km (WLTP) w trybie czysto elektrycznym. Tryb hybrydowy automatycznie dopasowuje pracę układu do aktualnych warunków drogowych, wybierając napęd szeregowy lub równoległy w zależności od prędkości i poziomu naładowania baterii. Oferuje to zarówno wysokie osiągi, jak i wyjątkowo niskie zużycie paliwa.
MG HS Plug-In Hybrid. Wygląd zewnętrzny i wnętrze
Nowy model Plug-In Hybrid wyróżnia się szerokim grillem oraz wyrazistymi reflektorami LED, które podkreślają jego nowoczesny charakter. Już w wersji standardowej nowy model został wyposażony w 19-calowe aluminiowe obręcze kół.
Specjalnie zaprojektowane fotele z 5-warstwową konstrukcją maja zapewnić wygodę podczas długich podróży, a zastosowanie 42 rodzajów materiałów dźwiękochłonnych pozwala na znaczące zredukowanie hałasu w kabinie, co wpływa na komfort akustyczny podróżnych.
MG HS Plug-In Hybrid. Wyposażenie
Nowoczesny kokpit jest wyposażony w dwa 12,3-calowe wyświetlacze, które umożliwiają łatwy dostęp do funkcji multimedialnych, nawigacji oraz systemów wspomagających jazdę. W standardzie jest także dostępny system wsparcia kierowcy w ramach pakietu MG Pilot, który obejmuje aktywne hamowanie awaryjne, czujniki parkowania, kamerę cofania oraz zaawansowane systemy, takie jak asystent utrzymania pasa ruchu, monitorowanie martwego pola i adaptacyjny tempomat.
Nowy MG HS jest dostępny w salonach dealerskich już od końca września, a na jesieni do oferty dołączy również wersja MG HS Plug-In Hybrid. Już teraz można składać zamówienia, korzystając z opublikowanych cen i specyfikacji. Model jest oferowany w sześciu wersjach kolorystycznych: „White Pearl” w wersji standardowej, „Arctic Blue” w wersji niemetalizowanej oraz „Pebble Black”, „Diamond Red”, „Sterling Silver” i „Hampstead Grey” w wersji metalik. Wnętrze jest dostępne w dwóch wariantach: klasycznym czarnym oraz eleganckim jasnobrązowym.
ZOBACZ TAKŻE: Jak poradzić sobie z poślizgiem na wodzie? Ekspert mówi co zrobić w takiej sytuacji
MG HS Plug-In Hybrid. Wersje wyposażenia i ceny
Nowy MG HS Plug-In Hybrid, podobnie jak jego wersja benzynowa, będzie dostępny dla polskich klientów w dwóch wariantach wyposażenia: Excite i Exclusive. Wersja Plug-In Hybrid dostępna będzie w ofercie promocyjnej już od 156 500 zł w opcji Excite i od 165 500 zł w opcji Exclusive.
Natomiast wersja z silnikiem benzynowym jest dostępna z 6-biegową skrzynią manualną lub 7-biegową skrzynią automatyczną. W ramach oferty promocyjnej, która obowiązuje przez cały okres premiery modelu w Polsce, ceny wersji Excite w ofercie promocyjnej zaczynają się już od 109 900 zł, natomiast bardziej luksusowa wersja Exclusive jest dostępna od 120 900 zł.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?