Spis treści
MG HS. Wygląd zewnętrzny i wnętrze
Powiększony rozstaw osi przekłada się na większą przestronność auta, które jest teraz szersze o 14 mm, dłuższe o 45 mm, a jego profil został obniżony o 30 mm. Nadaje mu to bardziej sportowy wygląd i zwiększa komfort pasażerów. Dzięki nowemu designowi i nowej platformie, MG HS jest bardziej sportowy niż kiedykolwiek, a zwiększony rozstaw osi i duże wymiary sprawiają, że cała rodzina może podróżować w komfortowych warunkach.
Wnętrze nowego MG HS zaprojektowane zostało zgodnie z myślą o maksymalnej funkcjonalności i komforcie. Nowoczesna kabina oferuje 507 litrów pojemności bagażnika oraz 24 schowki, czyniąc HS-a idealnym wyborem dla rodzin i osób aktywnych.
Podwójny ekran, w tym 12,3-calowy wirtualny kokpit oraz 12,3-calowy system informacyjno-rozrywkowy, zapewnia nie tylko wygodę, ale i pełną kontrolę nad pojazdem oraz udogodnieniami.
Model dostępny jest w sześciu kolorach karoserii w wersji standardowej lakieru: „Arctic Blue” i „White Pearl”, oraz wersji metallic: „Pebble Black”, „Diamond Red”, „Sterling Silver”, „Hampstead Grey”. Ponadto nowa wersja umożliwia także wybór koloru wnętrza między czarnym a jasnobrązowym.
MG HS. Jaki ma silnik?
Nowy MG HS dostępny będzie początkowo tylko w wersji z silnikiem benzynowym nowej generacji 1.5T o mocy 125 kW (170 KM) i momencie obrotowym 275 Nm, zdolnym do osiągnięcia 0-100 km/h w 9,4 sekundy. W standardzie wyposażony jest w 6-biegową manualną skrzynię biegów, ale dostępny jest również w wersji 7-biegowej skrzyni automatycznej DCT z tzw. mokrym sprzęgłem.
MG HS. Tak jest wyposażony
Nowy MG HS oferuje szereg kluczowych udoskonaleń w porównaniu z poprzednikiem. W standardowym wyposażeniu znajdują się m.in. reflektory LED z funkcją „Follow Me Home”, tylne czujniki i kamera parkowania, elektrycznie regulowane podgrzewane lusterka boczne, sześcio-kierunkowy regulowany elektrycznie fotel kierowcy i cztero-kierunkowy regulowany fotel pasażera z przodu, klimatyzację, dostęp bezkluczykowy, wycieraczki z czujnikiem deszczu, tempomat, elektryczny hamulec postojowy z funkcją automatycznego zatrzymania oraz dwa 12,3-calowe wyświetlacze z nawigacją i funkcją dublowania smartfona, 6 głośników oraz łączność z Android Auto™ i Apple CarPlay®.
Wersje z automatyczną skrzynią biegów DCT dodatkowo wyposażone są w adaptacyjny tempomat, asystenta jazdy w korkach oraz systemy wspomagające bezpieczeństwo, takie jak MG Pilot z aktywnym hamowaniem awaryjnym, asystentem utrzymania pasa ruchu oraz monitorowaniem martwego pola.
ZOBACZ TAKŻE: Używany Volkswagen T-Roc (2017 - obecnie). Wady, zalety, typowe usterki, sytuacja rynkowa
Co ważne, nowy HS, tak jak wszystkie modele MG dostępne w Polsce, jest objęty pakietem gwarancyjnym 3x7 (Triple-7 Care Warranty), w tym 7-letnią standardową gwarancją producenta (lub do 150 000 kilometrów), 7-letnim programem Assistance, oraz 7 lat bezpłatnych przeglądów (tzn. coroczna bezpłatna kontrola 7 głównych układów pojazdu). Dodatkowo 7-letnią ochrona przed perforacją karoserii z powodu korozji. Dodatkowo, w przypadku samochodów elektrycznych, zakres gwarancji obejmie elektryczny układ napędowy HV na 7 lat / 150 000 km oraz zestaw zasilający (akumulator HV) na 7 lat / 150 000 km.
MG HS. Ceny w Polsce
Nowy MG HS będzie dostępny dla polskich klientów w dwóch wariantach wyposażenia: Excite i Exclusive, występującej z 6- biegową skrzynią manualną lub 7-biegową skrzynią automatyczną. W ramach oferty promocyjnej, która obowiązuje przez cały okres premiery modelu w Polsce, ceny bogato wyposażonej wersji Excite zaczynają się już od 109 900 zz, natomiast bardziej luksusowa wersja Exclusive dostępna będzie od 120 900 zł. Na rynku jego konkurencją jest m.in. Toyota RAV4, Skoda Kodiaq, Ford Kuga, czy Honda CR-V.