Ogłoszono wyniki pierwszej polskiej edycji konkursu "Superbrands". Jego ideą było wyłonienie najlepszej marki obecnej na rynku w Polsce.
W pierwszej dziesiątce znalazła się jedyna marka motoryzacyjna Mercedes-Benz.
O tym, która marka weźmie udział w konkursie decydowali członkowie tzw. Rady Marek. W ich skład wchodzili szefowie spółek, organizacji gospodarczych, firm badawczych, agencji reklamowych i dziennikarze. Powstaje pytanie czy przedstawiciele firm biorących udział w konkursie również uczestniczyli w wyborze?...
Marki wybierane były z listy zawierającej 1 200 pozycji. Każdy z jurorów oceniał marki w skali od 1 do 20 punktów. Żeby znaleźć się na liście marka musiała uzyskać 12 pkt. Ten warunek spełniło 230 z nich.
Poniżej pierwszych dziesięć "supermarek":
1. Coca-Cola
2. Wedel
3. Mercedes-Benz
4. "Gazeta Wyborcza"
5. Marlboro
6. Sony
7. Żywiec
8. Microsoft
9. McDonald’s
10. Pepsi
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?