Mercedes-Benz pierwszą marką w Polsce

łm
fot. Mercedes-Benz
fot. Mercedes-Benz
Ogłoszono wyniki pierwszej polskiej edycji konkursu „Superbrands”. Jego ideą było wyłonienie najlepszej marki obecnej na rynku w Polsce.

fot. Mercedes-Benz
fot. Mercedes-Benz


Ogłoszono wyniki pierwszej polskiej edycji konkursu "Superbrands". Jego ideą było wyłonienie najlepszej marki obecnej na rynku w Polsce.

W pierwszej dziesiątce znalazła się jedyna marka motoryzacyjna Mercedes-Benz.

 

O tym, która marka weźmie udział w konkursie decydowali członkowie tzw. Rady Marek. W ich skład wchodzili szefowie spółek, organizacji gospodarczych, firm badawczych, agencji reklamowych i dziennikarze. Powstaje pytanie czy przedstawiciele firm biorących udział w konkursie również uczestniczyli w wyborze?...

 

Marki wybierane były z listy zawierającej 1 200 pozycji. Każdy z jurorów oceniał marki w skali od 1 do 20 punktów. Żeby znaleźć się na liście marka musiała uzyskać 12 pkt. Ten warunek spełniło 230 z nich.

 

Poniżej pierwszych dziesięć "supermarek":

1.        Coca-Cola

2.        Wedel

3.        Mercedes-Benz

4.        "Gazeta Wyborcza"

5.        Marlboro

6.        Sony

7.        Żywiec

8.        Microsoft

9.        McDonald’s

10.  Pepsi

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty