Ogłoszono wyniki pierwszej polskiej edycji konkursu "Superbrands". Jego ideą było wyłonienie najlepszej marki obecnej na rynku w Polsce.
W pierwszej dziesiątce znalazła się jedyna marka motoryzacyjna Mercedes-Benz.
O tym, która marka weźmie udział w konkursie decydowali członkowie tzw. Rady Marek. W ich skład wchodzili szefowie spółek, organizacji gospodarczych, firm badawczych, agencji reklamowych i dziennikarze. Powstaje pytanie czy przedstawiciele firm biorących udział w konkursie również uczestniczyli w wyborze?...
Marki wybierane były z listy zawierającej 1 200 pozycji. Każdy z jurorów oceniał marki w skali od 1 do 20 punktów. Żeby znaleźć się na liście marka musiała uzyskać 12 pkt. Ten warunek spełniło 230 z nich.
Poniżej pierwszych dziesięć "supermarek":
1. Coca-Cola
2. Wedel
3. Mercedes-Benz
4. "Gazeta Wyborcza"
5. Marlboro
6. Sony
7. Żywiec
8. Microsoft
9. McDonald’s
10. Pepsi
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?