Mercedes-AMG EQE 53 4MATIC+. Elektryczna limuzyna wywceniona w Polsce

Mariusz Michalak
Mariusz Michalak
Koncepcja napędu z silnikami elektrycznymi na przedniej i na tylnej osi zapewnia moc do 505 kW (687 KM) i maksymalny moment obrotowy o wartości 1000 Nm (w każdym przypadku z pakietem AMG DYNAMIC PLUS).
Koncepcja napędu z silnikami elektrycznymi na przedniej i na tylnej osi zapewnia moc do 505 kW (687 KM) i maksymalny moment obrotowy o wartości 1000 Nm (w każdym przypadku z pakietem AMG DYNAMIC PLUS). Mercedes-AMG
Dealerzy Mercedes-AMG jeszcze w lipcu br. rozpoczną przyjmowanie zamówień na nowy model AMG EQE 53 4MATIC+. Elektryczna limuzyna o wysokich osiągach z napędem akumulatorowo-elektrycznym bazuje na architekturze Mercedesa dla zasilanych prądem samochodów klasy wyższej oraz luksusowej (EVA2).

Sportowy charakter EQE 53 4MATIC+ podkreśla design jego nadwozia i wnętrza. Koncepcja napędu z silnikami elektrycznymi na przedniej i na tylnej osi zapewnia moc do 505 kW (687 KM) i maksymalny moment obrotowy o wartości 1000 Nm (w każdym przypadku z pakietem AMG DYNAMIC PLUS). Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje zaledwie 3,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 240 km/h (dane w przypadku wyboru pakietu AMG DYNAMIC PLUS).

Standardowe wyposażenie EQE 53 4MATIC+ obejmuje 20-calowe obręcze kół AMG z lekkich stopów, z pięcioma podwójnymi ramionami, pneumatyczne zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjną regulacją tłumienia oraz aktywną tylną oś skrętną. Do tego dochodzą reflektory DIGITAL LIGHT ze specyficzną dla AMG funkcją projekcji, AMG SOUND EXPERIENCE i fotele AMG pokryte tapicerką z syntetycznej skóry ARTICO i mikrofibry MICROCUT z czerwonymi przeszyciami. Fabrycznie na pokładzie znajduje się również kierownica AMG Performance obszyta perforowaną w obszarze chwytu skórą nappa z charakterystycznymi przyciskami AMG. Do wyboru jednego z kilku poziomów rekuperacji służą aluminiowe łopatki w kolorze srebrnym.

Liczne opcjonalne dodatki umożliwiają szeroko zakrojoną indywidualizację EQE 53 4MATIC+. Wśród nich: lakiery MANUFAKTUR, 21-calowe obręcze kół AMG z lekkich stopów, pakiet AMG Night z czarnymi dodatkami karoserii, nagłośnienie przestrzenne Burmester® 3D, tapicerka ze skóry nappa czy ekran MBUX Hyperscreen. Zdecydowano się na m.in. ceramiczny układ hamulcowy AMG oraz pakiet AMG DYNAMIC PLUS. Ten ostatni oferuje wyższe moc i wyższy moment obrotowy, funkcję wyścigowego ruszania RACE START, prędkość maksymalną zwiększoną do 240 km/h oraz tryb „Performance” AMG SOUND EXPERIENCE.

Ceny w Polsce będą rozpoczynać się od 496 900 zł.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty