Samochód w stosunku do swojego słabszego odpowiednika posiada m.in. zmieniony pas przedni. Inna jest osłona chłodnicy i wloty powietrza. Z tyłu uwagę zwraca dyfuzor oraz dwie końcówki układu wydechowego. Klapa bagażnika została zakończona niewielkim spoilerem.
Zmodyfikowano zawieszenie oraz układ kierowniczy.
Do dyspozycji kierowców jest nowa, wielofunkcyjna kierownica. Nie zabrakło systemu multimedialnego MBUX z dwoma ekranami o przekątnej 10,25 cala. Opcjonalnie dostępny jest system oświetlenia wnętrza, który daje możliwość wyboru spośród 64 wariantów kolorystycznych.
Za napęd Mercedesa-AMG CLA 35 odpowiada dwulitrowy, turbodoładowany motor R4 o pojemności 2.0 l, mocy 302 KM i 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardowo pojazd posiada dwusprzęgłowy automat o 7 przełożeniach
i napęd 4x4. Przyspieszenie do 100 km/h trwa 4,9 s, natomiast prędkość maksymalna to 250 km/h.
W sprzedaży auto pojawi się w sierpniu tego roku.
Zobacz także: Testujemy Mazdę 6
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?