Zebraliśmy dla Ciebie informacje o 1265 modelach samochodów z 87 marek.
Moc [KM] | — |
---|---|
Pojemność [cm3] | — |
Zużycie paliwa [l/100km] | — |
Przyspieszenie 0–100km/h [s] | — |
Długość [mm] | — |
Szerokość [mm] | — |
Min. pojemność bagażnika [l] | — |
Firma Prior Design postanowiła zmodyfikować Mercedesa Klasy G. Zmiany przeszło głównie nadwozie auta.
Firma German Special Customs postanowiła zająć się Mercedesem G63 AMG. Zmieniono jego wygląd zewnętrzny, ale postarano się również, aby auto wyróżniało się jeszcze lepszymi osiągami.
Mercedes-Benz Klasy G kontynuuje kurs wzrostowy. Od 2009 roku do dziś sprzedaż samochodów Klasy G wzrosła ponad trzykrotnie. Ten typoszereg jest na najlepszej drodze do tego, aby w tym roku odnotować swój najbardziej spektakularny sukces w całej historii przedsiębiorstwa. Zmiany wprowadzone w ubiegłym roku w tym klasycznym SUV-ie Mercedes-Benz znacznie podniosły jego walory – obecnie uznawany jest przez klientów za „najlepszy Mercedes G wszech czasów”.
Napęd na wszystkie koła 6x6 z pięcioma blokadami dyferencjałów, reduktor, osie portalowe, silnik AMG V8 biturbo o mocy 400 kW (544 KM) i wygląd prawdziwego twardziela: Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 nie pozostawia złudzeń co do swoich terenowych możliwości. Nie jest jednak surową maszyną, stworzoną do zmagań w Rajdzie Dakar. W kabinie sygnowanej przez AMG pasażerowie mogą cieszyć się najwyższym komfortem bez względu na krajobraz i pogodę.
Mercedes zdecydował się poszerzyć ofertę Klasy G o wersję wyposażoną w... trzy osie. Co więcej, napędzane będzie każde z sześciu kół tego auta.
Niemiecka firma Brabus znana jest ze śmiałych modyfikacji aut sygnowanych logo Mercedesa. Tym razem zaprezentowała wzmocnioną wersję Klasy G, wyposażoną w 5.5-litrowy silnik V8.